6 دی 1400 - 9:10 ب.ظ

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

مدارس اصفهان و ۱۰ شهرستان استان فردا تعطیل هستند

ایرج حشمتی گفت: فعالیت های آموزشی حضوری در کلیه مقاطع و سطوح آموزشی اعم از دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان و علمی آزاد در روز سه‌شنبه در شهرهای اصفهان و ۱۰ شهرستان استان تعطیل می باشند.

به گزارش یاقوت نیوز، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های به عمل آمده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر استمرار شرایط پایداری هوا در منطقه، نهمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا تشکیل شد و پس از ارائه گزارش‌های لازم، تصمیماتی برای اعمال در روز سه‌شنبه هفتم دی ماه گرفته شد.
حشمتی گفت: این فعالیت‌های آموزشی در شهرهای اصفهان، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان، کاشان، آران و بیدگل و نجف‌آباد با پیگیری اداره کل آموزش و پرورش استان به صورت غیرحضوری خواهد بود.
دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای  اصفهان از اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل از ساعت ۶  تا ۲۲ خبر داد و افزود: برخورد با انواع وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان با پیگیری راهور شهرستان و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تشدید می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همچنین از تعطیلی کامل واحدهای سنگ شکن و سنگ کوبی پیرامون شهر اصفهان با پیگیری سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

وی با اشاره به ممنوعیت انواع فعالیت های ورزشی در فضای باز پارک‌ها، بوستان‌ها و ایستگاه های ورزشی با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: فعالیت‌های عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و خاکریزی در شهر اصفهان و در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان با پیگیری شهرداری اصفهان متوقف می‌شود.

103

کد خبر: 31815

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0