15 بهمن 1400 - 9:33 ب.ظ

به مناسبت سالگرد ورود حضرت امام (ره)به ایران؛

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیانیه صادر کرد

ملت بزرگ و چشم به راه ایران اسلامی، در حالی یک دوره ۱۵ ساله دوری امام را که یسیار سخت و دلهره آور بود با غیرتی دینی و شور و شعوری اسلامی تجربه کرده بود, با اعتقاد به وعده الهی که فرموده است: «ان مع العسر یسرا» بسان کوهی مقاوم و باصلابت در مقابل رژیم صفاک پهلوی و استکبار حهان خوار ایستاد.

بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِیمِ
وَٱلۡفَجۡرِ وَلَیَالٍ عَشۡر
بارقه امید مستضعفان به رهایی از ظلم و استبداد ستم شاهی و سلطه استکبار شیطانی با ورود حضرت روح الله به فرودگاه مهرآباد و با قدرت ابراهیمیش عینیت یافت.
ملت بزرگ و چشم به راه ایران اسلامی، در حالی یک دوره ۱۵ ساله دوری امام را که بسیار سخت و دلهره آور بود با غیرتی دینی و شور و شعوری اسلامی تجربه کرده بود, با اعتقاد به وعده الهی که فرموده است: «ان مع العسر یسرا» بسان کوهی مقاوم و باصلابت در مقابل رژیم صفاک پهلوی و استکبار حهان خوار ایستاد.
بازگشت معمار بزرگ انقلاب باآغوش گرم امت شهید پرورش و استقبال خیره کننده امت، برای همیشه در حافظه جهانیان ثبت شد.
آری پیوند امام و امت در پرتو نور افشانی اسلام اهل بیتی همواره بزرگترین راه برد و قدرت عمل را در مقابل دشمنان خارجی و هم پیمانان و مزدورانشان به نمایش درآورد و ماندگار گشت‌.
امروز نیز به لطف خداوند رحمت کر، در امتداد وفاداری مردم قد برافراشته ایران اسلامی به آرمانهای خمینی کبیر و پیروی و پشتیبانی ۳۲ ساله از ولی امر مسلمین امام خامنه ای -ادام الله ظله العالی- همراهی شأن با مراحل پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، دشمنان قسم خورده ای ایران اسلامی را به انزوا برده و تهدیدها و تحریم های ضد انسانی غرب را به بزرگترین فرصت تبدیل نموده است. اعتراف دشمنان یکی پس از دیگری این مهم را در اذهان راسخ تر و آزادگان جهان را به تدبر در دیدگاهی این خلف صالح و رهبر بی بدیل پر فروزتر می کند.
سایه اش در پناه هدایت و دست گیری مولایش بر سرمان مستدام باد
یاد الگوی ولایت پذیر و سرباز مخلص و گوش به فرمانش سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همه یاران سردار را از جان و دل گرامی می داریم و همچنین توفیق روز افزون دولت انقلابی، ولایی و مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی را از درگاه رحمت الهی مسئلت داریم.
از درگاه لطف بی کران الهی، طلوع چنین فجرهایی اما به دور از تجارب تلخش را برای همه ملتهای دنیا آرزومندیم

روابط عمومی مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

کد خبر: 48391

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0