12 مهر 1401 - 9:00 ق.ظ

فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از وزیر پیشنهادی کار حمایت کرد

سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از موافقت این فراکسیون از برنامه ها و صلاحیت محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد.

ابوالفضل عمویی صبح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره جزئیات جلسه امروز این فراکسیون اظهار داشت: در این جلسه درباره رای اعتماد به وزیر پیشنهادی رای گیری استمزاجی به عمل آمد و اعضا با ۷۷ رأی موافق و ۵۴ رأی مخالف موافقت خود را برای حمایت از زاهدی وفا اعلام کردند.

وی اظهار داشت: سومین جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی با موضوع بررسی برنامه ها، سوابق و اولویت های زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور اتفاق اعضای فراکسیون برگزار شد و موافقان و مخالفان نظرات خود را درخصوص صلاحیت وزیر پیشنهادی مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه بعد از استماع نظرات دو موافق و دو مخالف و صحبت های وزیر پیشنهادی، فراکسیون برنامه ها و سوابق ایشان را برای تصدی این جایگاه به رأی گذاشت و بر این اساس وزیر پیشنهادی ۷۷ رأی موافق و ۵۴ رأی مخالف برای تصدی این جایگاه از فراکسیون دریافت کرد.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اکنون با حضور رییس جمهور در صحن علنی مجلس در حال برگزاری است.

فراکسیون انقلاب اسلامی اکثریت مجلس را در اختیار دارد.

کد خبر: 74789

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0