5 خرداد 1401 - 12:35 ق.ظ

نجف آباد- مهران احمدی

عملیات اجرایی فاز  ۱ و ۲ بلوار کشاورز به سرعت در حال اجراست

عملیات اجرایی بلوار کشاورز از کمربندی جنوب تا خیابان امام خمینی طی ۴ فاز از جمله پروژه‌های عمرانی جاری و در دست اقدام شهرداری نجف آباد می باشد.

 

عملیات اجرایی بلوار کشاورز از کمربندی جنوب تا خیابان امام خمینی طی ۴ فاز از جمله پروژه‌های عمرانی جاری و در دست اقدام شهرداری نجف آباد می باشد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد گفت: در میان پروژه‌های عمرانی جاری و در دست اقدام عملیات اجرایی فاز ۱ و ۲ بلوار کشاورز از کمربندی جنوبی تا خیابان بهارستان با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با ۸۰ درصد پیشرفت به سرعت در حال تکمیل است.

 

شهردار نجف آباد همچنین خبر از آغاز عملیات اجرایی فاز ۳ بلوار کشاورز حدفاصل خیابان بهارستان تا بلوار شهدا به مساحت ۳۰ هزار متر مربع داد و گفت در فاز ۴ بلوار کشاورز خیابان شهدا به خیابان امام خمینی رحمة الله علیه متصل خواهد شد. امامی افزود: هدف از احداث این راه مواصلاتی ایجاد مسیر ارتباطی کمربند جنوب به رینگ جنوبی بلوار شهدا جهت کمک به کاهش حجم ترافیک بلوار شهیدان حجتی و خیابان شیخ بهایی و توزیع یکسان ترافیک در شبکه معابر است.

 

شهردار نجف آباد ادامه داد: در این مسیر یک میدان در تقاطع بلوار بهارستان و یک چهارراه چراغ دار در بلوار شهدا طراحی و اجرا می شود. امامی افزود: این بلوار دارای خط بدنه با مقطع ۵۵ متری است که شامل ۲ خط تندرو ۱۲ متری ریفیوز ۵ متری و دوبانده کندرو ۷ متری می باشد.

 

وی طول کل مسیر را ۴ کیلومتر عنوان کرد و گفت در فاز اول و دوم تقریباً ۱۷۰۰ متر از آن به اجرا در آمده است. ایشان توضیح داد تقاطع محور کشاورز با محور تفریحی بوستان زندگی با اولویت عبور دوچرخه و عابر پیاده به صورت تقاطع چراغدار طراحی شده است و روشنایی وسط و پیاده سازی آن در مراحل بعدی پس از شکل گیری کاربری ها انجام خواهد شد.

 

امامی در پایان مشخصات فنی پروژه را اینگونه اعلام کرد، بلوک چینی ۲۸۶۵ متر مکعب، انجام پلاستر ۶۳۰۰ مترمربع، خاکبرداری ۱۰۹ هزار متر مکعب، قالب بندی ماهیچه جداول ۱۷۰۰ متر مربع، آرماتوربندی ۳۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم، بتن ریزی ۷۰۰ متر مکعب، جدول گذاری ۱۰۱۷۰ متر طول، دال بتنی ۵۵۰ متر طول و اجرای بیس ۱۵۰۰۰ متر مکعب.

کد خبر: 69995

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0