12 خرداد 1401 - 1:15 ب.ظ

طرح استعدادیابی فدراسیون تکواندو برای کودکان بی‌سرپرست

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در جریان دیدار از شیرخوارگان آمنه به مسئولان این سازمان قول راه اندازی یک باشگاه تخصصی تکواندو ویژه کودکان این مرکز را داد.

 

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در جریان دیدار از شیرخوارگان آمنه به مسئولان این سازمان قول راه اندازی یک باشگاه تخصصی تکواندو ویژه کودکان این مرکز را داد.

ساعی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)  و روز دختر به همراه  جمعی ازمسئولان فدراسیون و نمایندگان تیم‌های ملی بانوان در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا کرد. وی در خصوص این دیدار گفت: به این مرکز آمدیم تا اعلام کنیم همه این کودکان فرزندان ما هستند و فرزندان این مرز و بوم به شمار می‌روند. به عنوان نماینده فدراسیون تکواندو به این مرکز آمدیم تا همکاری هایمان را با شیرخوارگاه آمنه گسترش دهیم. قصد داریم با امضا تفاهم نامه ای با شیرخوارگاه آمنه و مراکز این چنینی همکاری بیشتری داشته باشیم. از این پس خدماتی که به تکواندوکاران کل کشور ارائه می‌دهیم به صورت رایگان در اختیار این مراکز قرار می دهیم.

ساعی با اشاره به توافق صورت گرفته با مدیران شیرخوارگاه آمنه در خصوص آموزش کودکان افزود: طبق توافق صورت گرفته بین فدراسیون تکواندو و شیرخوارگاه آمنه مقرر شد گروهی از مربیان و مدال آوران این فدراسیون با حضور هفتگی در این شیرخوارگاه به استعداد یابی و آموزش کودکان حائز شرایط بپردازند. رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد : این فدراسیون در نظر دارد طرح استعداد یابی کودکان بی سرپرست را با همکاری سازمان بهزیستی در کل کشور گسترش دهد و با توکل به خدا و آماده شدن بسترهای لازم مرحله به مرحله این طرح در کشور آغاز خواهد شد و کودکان مستعد تحت آموزش مربیان مورد تأیید ما قرار خواهند گرفت.

در این بازدید عشرت شاه محمدی نایب رئیس فدراسیون تکواندو،  عاطفه کشاورز و مهروز ساعی کادر فنی تیم های ملی، زهرا پور اسماعیل و غزل سلطانی بازیکنان تیم ملی تکواندو، رومینا چمسورکی و روزا ابراهیمی ملی پوشان پاراتکواندو وجمعی از مسئولین و پیشکسوتان حضور داشتند.

کد خبر: 70365

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0