9 فروردین 1401 - 11:35 ق.ظ

مدیرعامل فولاد مبارکه:

صنایع مادر در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان نقش ویژه ای دارند

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: اگر صنایع مادر به سمت دانش‌بنیان شدن حرکت کنند، بالطبع شرکت‌های زیادی به دنبال آن‌ها حرکت می‌کنند و می‌توانند نقش موتور محرکه این حرکت را داشته باشند.

به گزارش یاقوت نیوز،

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیما اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف استراتژی‌های شرکت فولاد مبارکه، حرکت به سمت نوآوری و فناوری‌های جدید است و همزمان نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین ایجاب می‌کند تا این موضوعات با جدیت بیشتر در دستور کار قرار گیرد و به همین منظور در نخستین هفته کاری بازدیدی از شهرک علمی تحقیقاتی به عمل آوردیم.

وی افزود: از ظرفیت‌های موجود در این مجموعه می‌توان به فعالیت بیش از ۶۰۰ شرکت دانش بنیان اشاره کرد و با توجه به نام‌گذاری و هدف‌گذاری‌های شکل‌گرفته، باید در استان اصفهان اتفاقات خوبی در این حوزه انجام شود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: نقش صنایع مادر در این حوزه حیاتی است و صنایعی همچون فولاد مبارکه اگر به سمت دانش بنیان شدن حرکت و دانش‌آفرینی کنند، بالطبع شرکت‌های زیادی به دنبال آن‌ها حرکت می‌کنند و می‌توانند نقش موتور محرکه این حرکت را داشته باشند.

  • در مسیری قدم برداریم که اصفهان قطب دانش‌بنیان کشور شود

وی اذعان داشت: به همین منظور با هدف شناسایی فرصت‌های همکاری و تدوین برنامه‌های جدید در این حوزه و با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و بررسی راهکارهایی که بتوانیم با قوت بیشتری این اتفاق را دنبال کنیم، جلساتی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد و بازدیدی از آن به عمل آمد.

طیب‌نیا در پایان اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم فراتر از صحبت‌ها و دیدارهای صورت‌گرفته، اقدامات عملیاتی خود را در اسرع وقت در این حوزه آغاز کنیم و در مسیری قدم برداریم که نهایتاً اصفهان به قطب دانش‌بنیان کشور تبدیل شود.

کد خبر: 68032

منبع: ایراسین

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0