12 مهر 1401 - 4:00 ب.ظ

شمسایی: باور نمی‌کردم ویتنام را با این نتیجه شکست دهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: باور نمی‌کردم که بتوانیم ویتنام را با این نتیجه شکست دهیم چرا که این تیم در جام جهانی قبلی شخصیت خود را نشان داده بود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از برتری هشت بر یک تیمش برابر ویتنام در یک چهارم جام ملت‌های فوتسال آسیا در کنفرانس خبری بعد از بازی ایران و ویتنام اظهار کرد: بازی بسیار جذابی بود و به اهدف خود رسیدیم. می‌دانستیم که باید سفت و سخت شروع کنیم تا تنبیه نشویم. تیم ویتنام را خیلی خوب آنالیز کردیم و به جمع ۴ تیم برتر صعود کردیم و بازیکنانم روز به روز به آن بلوغ ورزشی می‌رسند.

وی ادامه داد: روزی بوده که من در تیم ملی بازی می‌کردم و به تیمی ۳۶ گل زدیم اما آن دوران تمام شده و فوتسال در دنیا در حال پیشرفت هست. من باور نمی‌کردم که بتوانیم ویتنام را با این نتیجه شکست دهیم چرا که این تیم در جام جهانی قبلی شخصیت خود را نشان داده بود. همه در حال پیشرفت هستند و نسل در حال تغییر هستند. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و منتظر می‌شویم تا بازی حریف بعدی خود را ببینیم و خوب آن‌ها را آنالیز کنیم. مهم‌تر از فینال، نیمه نهایی است.

سرمربی ایران عنوان کرد: من در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار به ویتنام آمدم و به من گفتند که این کشور برنامه بلند مدتی برای فوتسال دارند و فکر نمی‌کردم به این سرعت پیشرفت کنند و نمونه آن جام جهانی است. متاسفم که ویتنام لیگ ندارد اما بازیکنان خوبی دارد.

شمسایی در خصوص طیبی عنوان کرد: او رهبر تیم من است و بازیکنان باید همه به او احترام بگذارد و او هم باید بزرگ‌تری کند زیرا بازیکن بین‌المللی ما است.

تیم ایران حالا باید منتظر نتیجه بازی تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز باشد تا حریف خود را در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا بشناسد.

در دیگر دیدارهای امروز ژاپن و اندونزی از ساعت ۱۴:۳۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و در طرف دیگر تیم ازبکستان از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف کویت میزبان خواهد رفت.

بازی ایران در مرحله نیمه‌نهایی روز پنجشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر: 74811

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0