8 مهر 1400 - 11:22 ق.ظ

در نشست مشترک مسئولان شاهین شهر و آبفای استان اصفهان مطرح شد؛

شبکه فاضلاب شاهین شهر با بهره گیری از روش های نوین بازسازی می شود

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خواستار سرعت بخشیدن به بازسازی شبکه فاضلاب شاهین شهر شد.

به گزارش یاقوت نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به این که قدمت برخی قسمت های شبکه جمع آوری فاضلاب شاهین شهر به 50 سال می رسد گفت: اگر اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب این شهر در اسرع وقت صورت نگیرد، هر لحظه امکان فرونشست خیابان ها و وقوع حادثه وجود دارد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان نیز به وجود 34 هزار انشعاب فاضلاب در شاهین شهر اشاره کرد و گفت: تاکنون 430 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر اجرا شده که 12 کیلومتر آن بسیار فرسوده است و باید هر چه سریع تر مورد بازسازی قرار گیرد.

هاشم امینی بازسازی خط انتقال اصلی فاضلاب بلوار طالقانی شاهین شهر را از اولویت های آبفای استان اصفهان دانست و گفت: عملیات بازسازی این کلکلتوربا قطر 1200 و 1600 میلیمتر در عمق 8 تا 12 متری زمین و عرض چهار متر به دلیل عبور و مرور زیاد در این محدوده کار بسیار سختی است.

وی افزود: بر همین اساس درصدد هستیم تا با بهره گیری از روش های نوین از جمله استفاده از دستگاه حفارTBM و عبور لوله از تونل های حفر شده به جای روش های سنتی، مشکل ریزش دیواره تونل ها و فرونشست زمین را حل کرده و عملیات بازسازی شبکه فاضلاب را سرعت دهیم.

 

103

کد خبر: 30041

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0