9 تیر 1401 - 9:00 ق.ظ

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت:

سیستم دریافت مالیات کشور باید اصلاح شود

نباید این‌گونه باشد از کسانی که فعالیت شفاف دارند، مالیات گرفته شود ولی افرادی مثل سلبریتی‌ها که درآمدهای میلیاردی غیرشفاف دارند مالیات ندهند.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: باید سیستم مالیاتی در کشور اصلاح شود و این گونه نباشد کسانی مثل سلبریتی‌ها که درآمدهای میلیاردی غیرشفاف دارند مالیات ندهند و فقط از کسانی که فعالیت شفاف دارند مالیات اخذ شود.

وی افزود: با این حساب اخذ مالیات از کسانی که درآمدهای شفاف دارند در واقع یک نوع جریمه کردن آنها به خاطر شفاف بودنشان است. آنها دارند هزینه شفافیت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت می‌کنند؛ چراکه کسانی که درآمدهای میلیاردی غیرشفاف دارند مالیات نمی‌دهند و لذا به همین خاطر باید سیستم مالیاتی در کشور اصلاح شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما شاید هنرمندانی هم در گوشه و کنار کشور داشته باشیم که درآمد چندانی نداشته باشند؛ اما سلبریتی‌هایی که نام هنرمند بر خود نهاده‌اند و درآمدهای میلیاردی دارند و به جای ترویج فرهنگ این کشور به سیاه‌نمایی درباره جامعه می‌پردازند چرا نباید مالیات بدهند.

یوسفی خاطرنشان کرد: فرقی ندارد کارگر، کارمند و فوتبالیست و هنرپیشه و… همه باید مالیات درآمد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کنند و کسی از این قاعده مستثنا نباشد.

به گزارش فارس، جمعی از مخاطبان این خبرگزاری، با راه اندازی پویشی در سامانه فارس من خواستار اخذ مالیات از سلبریتی‌ها شده اند.

کد خبر: 71534

منبع: خبر گزاری فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0