8 دی 1400 - 1:13 ب.ظ

اردیبهشت ماه 1401 برگزار می شود؛

سیزدهمین کنگره ملی مهندسی عمران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان

سیزدهمین کنگره ملی مهندسی عمران20 و 22 اردیبهشت ماه1401 به میزبانی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان و به صورت برخط برگزار مي شود.

به گزارش یاقوت نیوز، دبیر سیزدهمین کنگره ملی مهندسی عمران گفت: این کنگره که بزرگترین رویداد علمی مهندسی عمران در سطح کشور است، با مشاركت نمایندگان 16 دانشگاه و پژوهشگاه برتر کشور به صورت سالیانه برگزار می گردد.
دكتر كياچهر بهفر نيا افزود: این کنگره بستری برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناورانه متخصصان دانشگاهی و فعالان صنعت ساخت‌وساز شامل مشاوران، پیمانکاران و دیگر ارائه دهندگان خدمات مهندسی است.
رئيس دانشكده مهندسي عمران دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: مشارکت فعال در این کنگره و تبادل اطلاعات میان مؤسسه‌های علمی و پژوهشی از یک سو و دست‌اندرکاران صنعت ساخت‌وساز از سوی دیگر، پشتوانه علمی و زمینه مناسب جهت پیشرفت و گسترش فعالیت‌های مهندسی عمران در جامعه را فراهم نماید.
گفتني است: بر اساس فراخوان سيزدهمين كنگره ملی مهندسی عمران، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان كشور مي توانند آخرين يافته‌ها و مقالات علمي خود را با موضوعات سازه، زلزله، ژئوتكنيك، راه و ترابري، مهندسي و مديريت منابع آب، مهندسي آب و سازه هاي هيدروليكي، مهندسي سواحل، بنادر و سازه هاي دريايي، مهندسي حمل و نقل، مهندسي مديريت ساخت و مهندسي محيط زيست تا 30 دي ماه 1400 به دبيرخانه اين كنگره ارسال نمايند.
همچنین وبگاه سیزدهمین کنگره ملی مهندسی عمران جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام به آدرس http://13ncce.ir در دسترس می باشد.

 

103

کد خبر: 31868

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0