11 دی 1400 - 1:15 ب.ظ

در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی انجام شد؛

سفر کاروان خدمت آبفای استان اصفهان به شهرستان کوهپایه

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، کاروان خدمت آبفای استان اصفهان به شهرستان تازه تاسیس کوهپایه سفر کرد.

به گزارش یاقوت نیوز، در این سفر؛ مدیرعامل، معاونان و تنی چند از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از شهرک المهدی سجزی، روستاهای کی و دستجرد، شهرک صنعتی و پکیج تصفیه فاضلاب محله نوبنیاد و مسکن مهر شهر تودشک بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ساکنان این مناطق قرار گرفتند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در این نشست صمیمانه با بیان این که خدمت رسانی تعطیل بردار نیست، هدف از این سفر را حل مشکل دیرینه مردم محروم این منطقه عنوان کرد و گفت: مکتب شهید سلیمانی یعنی مسئولان باید فارغ از جناح بندی های سیاسی، تمام وقت خود را صرف خدمت رسانی به محرومان کنند.

هاشم امینی افزود: سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش، جان خود را فدای تامین امنیت این مرز و بوم کردند و ما نیز باید این فرصت را غنیمت شمرده و در جهت آبادانی کشور تلاش کنیم.

وی به سرعت گرفتن خدمت رسانی به روستاها پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد.

امینی گفت: طرح بازسازی و توسعه 300 کیلومتر شبکه آب روستایی در مدت 100 روز از جمله طرح های آبفای استان اصفهان بود که در قالب طرح 100-300 به اجرا درآمد و سهم شهرستان کوهپایه از این طرح، اصلاح و توسعه 30 کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی بود.

وی افزود: با هدف آبرسانی به 6 روستای دیگر این شهرستان، کار نقشه برداری روستاهای کی، مزرعه نو عرب ها، عشق آباد، نورا…، دستگرد و مزرعه سرخی تا یک ماه آینده پایان یافته و بلافاصله عملیات اجرای خطوط انتقال و شبکه آبرسانی به روستاهای یاد شده  آغاز می شود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان همچنین در نشست پایانی سفر کاروان خدمت که در فرمانداری کوهپایه برگزار شد به احداث 10 تصفیه خانه جدید فاضلاب و اجرای 11 هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب توسط این شرکت در یک دهه اخیر اشاره کرد.

وی افزود: در 10 سال گذشته فقط 500 میلیارد تومان اعتبارات دولتی به آبفای استان اصفهان تخصیص یافت درحالی که بخش خصوصی بیش از 5 هزار میلیارد تومان در ایجاد زیرساخت های آب و فاضلاب استان سرمایه گذاری کرده است.

در ادامه امیرحسین بانکی پور از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با تلاش مخلصانه درصدد رفع مشکلات مردم برآیند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی افزود: خدمات رسانی آبفا به مردم در دهه اخیر ستودنی است و انتظار می رود که این رویه همچنان ادامه یابد تا دسترسی مردم به این خدمات آسان و سریع تر انجام گیرد.

103

کد خبر: 31945

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0