10 خرداد 1401 - 9:00 ق.ظ

سفر هیأت تجاری قزاقستان به تهران در اواخر خرداد ماه

با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ج.ا. ایران و مرکز توسعه صادرات قزاقستان یک هیأت تجاری از این کشور به تهران سفر می کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحمت الله خرمالی، سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران از انجام هماهنگی های لازم با مرکز توسعه صادرات قزاقستان جهت حضور یک هیأت تجاری در تهران خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: عظمت عسگراف، رئیس شرکت کازترید قزاقستان (مرکز توسعه صادرات قزاقستان) هفته گذشته با حضور در تهران با مسئولان سازمان توسعه تجارت ج.ا. ایران دیدار کرد.

خرمالی ادامه داد: در این ملاقات در خصوص موضوعاتی از قبیل افزایش حجم مبادلات تجاری، تبادل لیست کالاهای مورد نیاز دو طرف، هماهنگی جهت بازدید از شرکت های دارویی، دانش بنیان و لوازم خانگی در سفر آتی این شرکت به تهران تبادل نظر شد.

وی در ادامه افزود: همچنین مقرر شد با توجه به در پیش بودن سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران در اواخر خردادماه سالجاری، یک هیأت تجاری نیز در این زمان به تهران سفر کند.

به گفته سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران با هماهنگی های انجام شده، عظمت عسگراف، رئیس شرکت کازترید قزاقستان (مرکز توسعه صادرات قزاقستان) بازدیدی از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی) داشت.

کد خبر: 70179

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0