5 دی 1400 - 10:12 ق.ظ

روشنایی معابر سردار شهید قاسم سلیمانی در آخرین روزهای پاییز

۵/۸ کیلومتر کابل کشی فشار ضعیف زمینی به همراه ۲۷۴اصله پایه روشنایی در برق منطقه ۱۰ شرکت توزیع برق اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۵۰۱۴۸ میلیون ریال اجرایی شده است.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان، مهندس حسین صادقیان، مدیر برق منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای این پروژه ۲۷۴ لامپ ۱۵۰ وات LED ،۴ دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۵۰ کیلوولت آمپرو یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۱۰۰ کیلوولت آمپر با مشارکت شهرداری اصفهان اجرا و پاسخگویی به انتظارات و درخواست های ذینفعان انجام شد.

وی در ادامه افزود: پروژه تامین روشنایی معابر در تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی  واقع در ابتدای جاده نایین جنب کارخانه قند عملیاتی شد و برای تامین زیر ساخت های آن مطابق با استانداردهای مناسب و سیستم های روز دنیا طراحی های لازم صورت گرفت.

وی تصریح کرد: روشنایی ارتباطی مستقیم با امنیت دارد و بر اساس حقوق شهروندی مردم باید برای رفت و آمد خود روشنایی مطلوبی داشته باشند و به عبارتی در علم جدید شهرسازی نور و روشنایی از جمله راههای مقابله با بزهکاری است.

وی گفت: با پیاده سازی روشنایی به طور کلی دید دقیق و راحت برای شهروندان عزیز ایجاد می شود که خود موجب کاهش تصادفات و کاهش چالش های شهری می باشد.

103

کد خبر: 31747

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0