5 دی 1400 - 2:17 ب.ظ

دروازه‌بان استقلال بهترین گلر لیگ برتر

سنگربان آبی پوشان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا هفتمین کلین شیت خود را در این فصل ثبت کند.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از مهر، سید حسین حسینی که ید طولایی در کلین شیت های پیاپی دارد و یک بار هم توانست رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن را به نام خود ثبت کند، در فصل بیست و یکم روزهای خوبی را سپری می‌کند و از نظر آماری بهترین دروازه‌بان فعلی لیگ برتر است. حسینی در ۸ بازی از ۱۱ بازی آبی پوشان در ترکیب ثابت قرار گرفت و در یک بازی به دلیل آسیب دیدگی از دقیقه ۸ بازی را ترک کرد. حسینی در تمام دقایقی که در لیگ برتر بازی کرد تنها یک بار دروازه‌اش باز شده تا دارای بهترین آمار در بین دروازه‌بان‌هایی باشد که در این فصل به میدان رفته است.

حسینی در هفته اول مقابل هوادار، هفته دوم مقابل ذوب آهن، هفته سوم مقابل تراکتور، هفته چهارم مقابل فجر سپاسی، هفته هشتم مقابل پرسپولیس، هفته نهم مقابل پیکان، هفته دهم مقابل سپاهان و هفته یازدهم مقابل پدیده به میدان رفت و در بازی مقابل ذوب آهن از دقیقه ۸ جای خود را به رشید مظاهری داد. حسینی در تمام این بازی‌ها که به میدان رفت تنها یک بار دروازه‌اش باز شد. تنها باری که دروازه حسینی باز شد به دقیقه ۹۵ دیدار مقابل فجر سپاسی باز می‌گردد. با احتساب بازی مقابل ذوب آهن، حسینی در ۸ بازی موفق به ثبت ۷ کلین شیت شده که این آماری بسیار خوب برای وی محسوب می‌شود. جمع دقایق حضور حسینی در میدان نیز ۶۳۸ دقیقه می‌باشد. در ۸ باری که حسینی در ترکیب آبی پوشان قرار گرفته آنها ۶ بار به پیروزی رسیده، ۲ بار مساوی کرده، ۱۲ گل زده، یک گل خورده و ۲۰ امتیاز به دست آورده‌اند.

 

102

کد خبر: 31756

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0