4 مهر 1400 - 8:33 ق.ظ

حاجی دلیگانی:

درس ایثار و فداکاری توسط نوجوان ایذه ای

نماینده مردم دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در پی مجاهدت و درگذشت جوان ایذه ای گفت: درگذشت غمبار مرحوم علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای که با ایثارگری خود باعث نجات جان دو انسان، از میان شعله های آتش شد، ملت شریف ایران را داغدار کرد.

به گزارش یاقوت وطن، نماینده مردم دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در پی مجاهدت و درگذشت جوان ایذه ای گفت: درگذشت غمبار مرحوم علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای که با ایثارگری خود باعث نجات جان دو انسان، از میان شعله های آتش شد، ملت شریف ایران را داغدار کرد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: او چند روزی را مهمان مردم خونگرم اصفهان بود و ساعت ۱۵ امروز جمعه از بیمارستان امام موسی کاظم علیه السلام با بدرقه گرم آنها راهی جایگاه ابدی خود خواهد شد. عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: درس او درس فداکاری و ایثار در هفته دفاع مقدس بود و نام او برای همیشه تاریخ زنده خواهد ماند.

حاجی دلیگانی در پایان گفت: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده ارجمند این نوجوان عزیز، مردم شریف ایذه و بویژه خوزستانی های خونگرم مقیم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار، علو درجات را برای آن درگذشته مسالت می کنم.

104

کد خبر: 30310

نویسنده: مهران احمدی

منبع: یاقوت وطن

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0