7 شهریور 1401 - 5:00 ب.ظ

دردسر بزرگ بارسلونا؛ خروجی‌ها نمی‌روند

کمتر از ۴۸ ساعت به بسته‌شدن بازار نقل و انتقالات باقی‌مانده و بارسلونا می‌خواهد در بهترین سناریوی ممکن، چند بازیکن دیگر را جذب کند اما بازیکنان خروجی همچنان مانع تحقق این سناریو شده‌اند.

پنجره بازار نقل و انتقالات تابستانی روز پنجشنبه دهم شهریورماه مصادف با اول سپتامبر بسته می‌شود و باشگاه‌ها در تلاش هستند تا در این ساعات تعیین‌کننده، ورودی و خروجی‌های خود را قطعی کنند.

یکی از باشگاه‌ها بارسلونا است که اتفاقاً به دلیل مشکلات و بحران مالی،  باید تکلیف بازیکنان خروجی خود را در ابتدا روشن کند تا گزینه‌های خرید بیشتر را فعال کند.

متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا در حاشیه بازی دیشب بارسلونا مقابل وایادولید هم به آن اشاره کرد و گفت به گزینه‌هایی که بازار به ما خواهد داد، نگاه می‌کنیم اما در حال حاضر بر خروجی‌ها تمرکز کرده‌ایم زیرا عملکرد تیم و ورودی‌ها دقیقاً به خروجی‌ها بستگی دارد.

ژاوی هم قبلاً در این خصوص گفته بود: سه سناریوی خرید وجود دارد. بهترین، نه‌چندان خوب و بدترین. اولین مورد شامل ورود دو مدافع کناری و همچنین برناردو سیلوا است، دومی توافق دوطرفه و سومی یک‌طرفه.

دردسر بزرگ بارسلونا؛ خروجی‌ها نمی‌روند

تارنمای اسپورت درباره آخرین تصمیم‌های بارسلونا در واپسین ساعات بازار نقل و انتقالات و همچنین وضعیت خروجی‌ها نوشت: اوبامیانگ ۳۳ساله اصلی‌ترین مورد خروجی بارسلونا است که با ثبت‌نام ژول کونده، این تصمیم جدی‌تر شده است. تا به‌ حال چلسی ۱۵ میلیون پیشنهاد داده اما بارسا هنوز موافقت نکرده و انتظار پیشنهاد بیش از ۲۰ میلیون یورویی را دارند.

به نوشته اسپورت، ‌ممفیس دپای ۲۸ساله دومین گزینه خروجی بارسلونا است که مقابل وایادولید حتی یک دقیقه هم‌بازی نکرد و نشان داد ژاوی در تصمیم خود مصمم است تا آنجا که بنا بر گفته‌ها، مربی ترجیح می‌دهد ممفیس را بفروشد و اوبامیانگ بماند اما در حال حاضر همه چیز حاکی از جدایی هر دو بازیکن است. یوونتوس و منچستریونایتد از جمله باشگاه‌هایی هستند که چشم به خرید ممفیس داشتند اما این انتقال هنوز شکل جدی به خود نگرفته است. همچنین صحبت‌هایی در مورد احتمال انتقال او به رئال سوسیه‌داد نیز مطرح شده است.

اسپورت در ادامه سرجیو دست ۲۱ ساله را دیگر گزینه فروش بارسلونا عنوان و خاطرنشان کرد: مارتین بریتویت ۳۱ساله هم زیر ذره‌بین فروش ژاوی است و چند روزی است که مذاکره با این بازیکن دانمارکی برای فسخ قرارداد در حال انجام است. صحبت‌ها حاکی از این است که این والنسیا به دنبال جذب این مهاجم است.

به نوشته این تارنما، ‌میرالم پیانیچ ۳۲ ساله هم‌نامی است که در لیست بازیکنان قابل نقل‌وانتقال دیده نشده اما در سه بازی اخیر نیز نتوانسته به مبدان برود. ضمن اینکه با حضور فرنکی دی‌یونگ در ترکیب، ژاوی در حال حاضر گزینه جایگزینی برای سرجیو بوسکتس به‌عنوان هافبک دفاعی را دارد.

دردسر بزرگ بارسلونا؛ خروجی‌ها نمی‌روند

بازیکنان چمدان بسته برای جذب در بارسلونا

مارکوس آلونسو بازیکن ۳۱ساله چلسی، خاویر گالان بازیکن ۲۷ ساله سلتیک، خوان فویت بازیکن ۲۴ ساله ویارئال، هکتور بیرین بازیکن ۲۷ ساله آرسنال، هاماری ترائوره ‌بازیکن ۳۰ساله رن، برناردو سیلوا بازیکن ۲۸ساله منچسترسیتی منتظر تماس بارسا برای بستن چمدان‌هایشان هستند اما باشگاه برای داشتن این گزینه نیاز به خروج برخی بازیکنانش را دارد.

کد خبر: 73890

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0