3 آذر 1400 - 8:32 ق.ظ

حضور مدیر مخابرات اصفهان در صبحگاه مشترک كارمندان بسيجي

همزمان با هفته بسیج، اسماعیل قربانی مدير مخابرات منطقه اصفهان به اتفاق فرمانده و جمعي از بسیجیان پایگاه بسیج این مجموعه، در صبحگاه مشترک کارکنان دستگاه‌های اداری و اجرایی استان اصفهان شركت نمودند.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این مراسم گفت: بسیج حرکتی فرهنگی است و در فرهنگ بسیجی اشرافیت و تبعیض جایی ندارد و امروز دولت سیزدهم افتخار می‌کند که دولتی بسیجی است.

محمدرضا جان‌نثاری عنوان کرد: در هفته بسیج لازم است که به خودِ بسیج بپردازیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری بسیج یک فرهنگ و کار فرهنگی است. این جمله و فرمایش بسیار پرمعنا و عمیق است. این فرهنگ الزامات و خصوصیاتی دارد که باید به این خصوصیات اشاره کنیم و اگر این اصول را خوب ترویج کنیم دنیا و آخرت ما تضمین می‌شود.

وی افزود: اولین شاخصه بسیج ولایتمداری است به این معنی که منویات رهبری را به خوبی اجرا کنیم. تراز ولایت مداری تراز شهدایی مانند سلیمانی و کاظمی است و دومین شاخصه این است که با بصیرت و شناخت بدانیم که چه وظیفه‌ای بر عهده ما است. مهم سربازی کردن و بصیرت داشتن برای خدمت به کشور است و اگر ولایتمداری جهت را نشان می‌دهد وظیفه‌شناسی ما را به سمت هدف سوق می‌دهد. ولایتمداری با کار و تحرک عجین است و این شاخصه نشان می‌دهد که ادعای بسیجی بودن صادق است یا خیر.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه از شاخصه‌های دیگر بسیج خدمت بی‌منت به مردم است، گفت: کسی که ادعا می‌کند بسیجی است اگر بخواهد بسیجی باشد ضمن ولایتمداری خدمت او هم باید خدمتی بی‌منت به مردم باشد. یک بسیجی باید دشمن‌ستیز باشد و کارمندان بسیجی خادم مردم هستند و نمی‌گذارند مردم دلسرد شوند.
جان‌نثاری تصریح کرد: بسیجیان ما در این حوزه‌ها ایستاده‌اند که نشان بدهند نظام اسلامی توانایی اداره کشور را دارد و اگر در دوره‌هایی در صدر دستگاه‌ها افرادی بودند که اعتقادی به تفکر بسیجی نداشتند، اما امروز این‌گونه نیست. افکاری دینی و قانون مبتنی بر قرآن می‌تواند پیشرفت را به وجود بیاورد و به خوبی کشور را اداره کند.

وی افزود:. بسیج حرکتی فرهنگی است و در فرهنگ بسیجی اشرافیت و تبعیض جایی ندارد. بسیجیان باید دشمن را مأیوس کنند. امروز دولت سیزدهم افتخار می‌کند که دولتی بسیجی است و خجالت نمی‌کشیم که لباس بسیجی به عنوان مدیر دولتی بپوشیم. اگر ما امروز قدرت و قلمی داریم و می‌توانیم کشور را با امنیت کامل اداره کنیم این قدرت را شهیدان در اختیار ما قرار داده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: به ۲۴ هزار شهید استان اصفهان توجه داریم. فرهنگ بسیجی هیچ‌گاه به ما غرور را القا نمی‌کند. ما بسیجیان افتخار می‌کنیم که از طبقات پایین جامعه بیشتر دفاع می‌کنیم و در این راه باید قدم برداریم.

همچنین سرهنگ پاسدار محمد شفیعی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان اظهار کرد: چشم‌انداز ترسیم شده بسیج کارمندان ایجاد مجموعه‌ای توانمند و خدمتگزار در سطح دستگاه‌ها و نهادها به منظور تحقق بسیج ۲۰ میلیونی است.

وی با بیان اینکه چهار راهبرد جهت تحقق چشم‌انداز، پیگیری و در دستور کار سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان است، افزود: در سطح استان ۴۵۰ پایگاه بسیج اداری وجود دارد که ۶۰ درصد از کارکنان را جذب بسیج کرده است. توسعه و تقویت نظام تربیتی با فعال کردن ۳۵۰ حلقه صالحین، ایجاد ۷۸۴ میز جهادی در سطح استان، راه‌اندازی ۳۲ گروه جهادی در محلات آسیب دیده و ارائه خدمات بهداشتی و توزیع ۳۰ هزار پرس غذا میان نیازمندان از دیگر خدمات بسیج بوده است.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان برخود فرض می‌داند در سند تحول بسیج نهایت تلاش خود را انجام دهد و در راه خدمت به دولت اسلامی و بسیجی از هیچ‌گونه کمکی فروگذار نکند.

103

کد خبر: 31240

منبع: روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0