30 خرداد 1401 - 3:00 ب.ظ

«جشن سربرون» به آنتن شهریور می رسد

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هرچه زودتر سریال آماده شود که بتوانیم برای شهریور امسال کار را به پخش برسانیم. به احتمال قوی هم این سریال از شبکه یک سیما به روی آنتن برود.

تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» با اعلام اینکه همچنان مشغول آماده‌سازی مراحل پس تولید این سریال تاریخی هستند، گفت:این روزها همچنان مشغول انجام مراحل پس تولید سریال هستیم به دلیل اینکه بخش جلوه‌های ویژه و کامپیوتری این مجموعه خیلی زمان می‌برد و حجم کار بالاست؛ بنابراین تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هرچه زودتر سریال آماده شود که بتوانیم برای شهریور امسال کار را به پخش برسانیم. به احتمال قوی هم این سریال از شبکه یک سیما به روی آنتن برود.

به گزارش ایسنا، حسن نجاریان ادامه داد: امیدواریم با پخش سریال و استقبالی که مخاطبان از مجموعه می‌کنند خستگی از تنمان بیرون بیاید؛ چون واقعاً برای کار زحمت کشیده شده و چندین سال است درگیر تولیدش هستیم. این تهیه‌کننده سپس درباره جوانسازی سازمان صداوسیما و اینکه آیا پیشنهادی به مدیران تلویزیون جهت بهبود وضعیت فعلی تلویزیون دارد؟ اظهار کرد: پیشنهاد خاصی ندارم اما امیدوارم با ورود جوان‌ها به صدا و سیما اتفاقات خوبی در راه باشد و تلویزیونی که از نظر مخاطبان مدت‌هاست دچار رکود شده، از این حالت در بیاید.

نجاریان در پایان اضافه کرد: راستش من هنوز با دوستان جدید صداوسیمایی برخورد کاری و جلسه نداشتم و با معاون سیمای جدید هم هنوز جلسه نداشتم و نمی‌دانم سیاست‌هایشان به کدام سمت است. در هر صورت امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های درست و به جا و همچنین کمک گرفتن از پیشکسوتان، به نتایج خوبی برسند و اتفاقات خوبی در راه تلویزیون باشد. فقط باید امیدوار باشیم تا خبرهای خوش بشنویم.

سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی محصول سیمافیلم است. حسین محجوب، محمود پاک نیت، داریوش کاردان، لاله اسکندری، میرطاهر مظلومی، مرحوم کریم اکبری مبارکه، سهیلا رضوی، نادر فلاح، بیوک میرزایی، فرخ نعمتی، قاسم زارع، مهدی فقیه و … در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند. «جشن سربرون» در ۴۵ قسمت ساخته شده و حدود ۲۷ ماه تصویربرداری‌اش زمان برده است.

کد خبر: 71164

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0