17 فروردین 1401 - 5:12 ب.ظ

ثبت ۸۵ رکورد تولیدی در گل‌ گهر طی سال گذشته

به همت تمامی مدیریت‌های زیرمجموعه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و پیمانکاران و مشاوران به‌رغم چالش‌های قطعی گاز و برق، ۸۵ رکورد تولیدی در گل‌گهر ثبت شد.

به گزارش یاقوت نیوز،

مدیر مجتمع گل‌گهر افزود: ثبت ۲۴ رکورد روزانه، ۲۶ عدد رکورد کمی و ۲۶ رکورد کیفیِ ماه، جزو این رکوردها بوده است. همچنین ۹ رکورد کمی سالانه در سال ۱۴۰۰ ثبت شده است.

حجت نجمی‌نیا ادامه داد: این رکوردهای سالانه شامل رکورد مجموع تولید کنسانتره و گندله مجتمع با تناژ ۲۸میلیون و ۶۲۲ هزار و ۸۰۰، رکورد مجموع تولید کنسانتره با تناژ ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۳۶۲ و رکورد مجموع تولید گندله با تناژ ۱۲ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۴۳۸ بوده است.

مدیر مجتمع گل‌گهر اظهار کرد: همچنین ثبت رکورد تولید سال خط ۴ کنستانتره با تناژ ۲ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۸۶۴، رکورد تولید سال خطوط ۵و۶و۷ کنستانتره با تناژ ۶ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۱۶، رکورد تولید سال کارخانه فرآوری غبار با تناژ یک میلیون و ۱۹ هزار، رکورد تولید سال کارخانه هماتیت با تناژ ۹۵۳ هزار و ۵۱۹، رکورد تولید سال کارخانه گندله‌سازی یک با تناژ ۶ میلیون و ۴۰ هزار و ۱۲۶و رکورد تولید سال کارخانه گندله‌سازی ۲ با تناژ ۶ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۳۱۳ جزو این رکوردها بوده است.

کد خبر: 68175

منبع: دنیای معدن

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0