11 دی 1400 - 4:03 ب.ظ

دبیر شورای راهبردی دولت:

تلاش خود را برای رفع موانع طرح فولادسازی فولاد اکسین به کار می‌بندیم

دبیر شورای راهبردی دولت ضمن بازدید و تقدیر و تشکر از مدیرعامل و مدیران جوان شرکت فولاد اکسین به دلیل کسب دستاوردهای بی‌نظیر در سال 1400،‌ گفت: تلاش خود را برای رفع موانع طرح فولادسازی فولاد اکسین به کار می‌بندیم.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، حجت‌الاسلام سلطانی، دبیر شورای راهبردی دولت ایران قوی در کشور و هیئت همراه با حضور در شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن گفت‌وگو با مدیر عامل، از خط تولید این شرکت بازدید کرد.

در این بازدید، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ توانستیم به همت و تلاش جوانان شرکت و با وجود دو ماه تعطیلی برق در خرداد ماه و تیر ماه، به دستاوردهای خوبی در زمینه تولید و فروش محصولات برسیم.

امین آسیابان اظهار کرد: از کارهای مهم و ماندگار نورد موفقیت آمیز ورق API ۵LX۸۰PSL۲ بوده که با دانش فنی جوانان این شرکت رقم خورد و در جایگاه خود دستاورد بسیار مهم و استراتژیکی برای کشور عزیزمان ایران بوده است.

وی در رابطه با صادرات محصولات فولادی این شرکت افزود: خوشبختانه پس از دو سال در خرداد ماه موفق به صادرات ورق‌های فولادی به قلب اروپا شدیم.

آسیابان در بحث مسئولیت‌های اجتماعی گفت: برپایی مرکز واکسیناسیون و توزیع بسته‌های معیشتی و غیره از جمله موارد در این زمینه است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین اظهار کرد: از آنجا که نیروی انسانی این شرکت همواره به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت مورد توجه بوده، امسال طرح طبقه‌بندی مشاغل و همچنین تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران را جهت کارکنان این شرکت اجرا کردیم.

آسیابان به اهمیت طرح فولادسازی این شرکت اشاره کرد و گفت: اجرای طرح فولادسازی فولاد اکسین در تکمیل زنجیره ارزش و تحقق ظرفیت اسمی محصولات بسیار موثر است، به همین جهت در این زمینه اقداماتی خوبی انجام شده است.

**تولید یک مسئله محوری است

دبیر شورای راهبردی دولت ایران قوی در کشور با اشاره به اینکه تولید یک مسئله محوری است، اظهار کرد: یکی از دلایل بازدیدهای ما از شرکت‌های صنعتی تشکر از زحمات دست‌اندرکاران است و امیدواریم که آینده بهتری را برای این شرکت شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام سلطانی افزود: در این مدت که مقام معظم رهبری بر مسئله تولید داخل تاکید دارند، یکی از مراکزی که خوش درخشید فولاد اکسین خوزستان است.

وی گفت: ما به عنوان شورای راهبردی کشور باید بتوانیم ضمن بررسی مسئله تولید در دل کارخانه‌ها به رفع موانع تولید کمک کنیم.

وی افزود: در دیدار از شرکت فولاد اکسین و صحبت‌ با مدیرعامل جوان و متخصص این شرکت و روند رو به رشد شرکت و تولید محصولات فوق استراتژیک، امیدواریم بتوانیم روز به روز شاهد پیشرفت صنعت کشور، استان و به خصوص شرکت فولاد اکسین خوزستان باشیم.

103

کد خبر: 31951

برچسب ها: , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0