تفاوت اثرگذاری میان رسانه‌های دیداری و نوشتاری چیست؟

یاقوت نیوز؛ مهدی محسنی‌نیا رسانه‌های دیداری شامل تلویزیون، سینما، ویدئوها و تصاویر متحرک می‌شوند. این رسانه‌ها از طریق تصاویر، صدا و حرکت برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کنند. تأثیر این رسانه‌ها به دلیل استفاده از عناصر چندرسانه‌ای (مانند تصویر و صدا)، قوی‌تر و جذاب‌تر است. برای مثال، تماشای یک فیلم می‌تواند احساسات و امواج زیادی را … ادامه خواندن تفاوت اثرگذاری میان رسانه‌های دیداری و نوشتاری چیست؟