22 شهریور 1401 - 11:00 ق.ظ

تعیین تکلیف ۱۷ پرونده در هیات عالی تجدیدنظر و رسیدگی به شکایات وزارت علوم

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از تعیین تکلیف ۱۷ پرونده در هیات عالی تجدیدنظر و رسیدگی به شکایات وزارت علوم خبر داد.

به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرتضی فرخی در این خصوص توضیح داد: اولین جلسه هیات عالی تجدیدنظر و رسیدگی به شکایات این وزارتخانه به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و موضوع مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیر سابق این شورا، معاون آموزشی وزیر علوم و اعضای حقیقی هیات عالی تجدیدنظر در دوره جدید تشکیل شد، ۱۷ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و تعیین تکلیف شدند. همچنین اعضای هیات عالی با اصلاح تبصره‌ای از شیوه نامه رسیدگی و تجدیدنظرخواهی موافقت کردند.

فرخی گفت: بر اساس مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی که در سال ۱۳۹۴ تصویب شده، آن دسته از شکایات اعضای هیات علمی و کارکنان که در موضوعات علمی و پژوهشی است از شمول طرح در دیوان عدالت اداری خارج و در هیات عالی تجدیدنظر بررسی و تعیین تکلیف می‌شود.

وی افزود: اعضای هیات عالی تجدیدنظر مصوب کردند جلسات این هیات حداقل ماهی یک بار تشکیل و پرونده‌های ارجاعی از کارگروه‌های هیات علمی و دانشجویی تعیین تکلیف شوند.

 

تعیین تکلیف ۱۷ پرونده در هیات عالی تجدیدنظر و رسیدگی به شکایات وزارت علوم

کد خبر: 74403

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0