22 آبان 1400 - 9:30 ق.ظ

تاکید وزیر نیرو بر سرعت بخشي اجرای پروژه‌های آب

وزیر نیرو گفت: در بخش‌هایی که امکان تأمین آب از روش های دیگر مثل پساب وجود دارد، باید این مهم عملیاتی شود تا بخشی از منابع برای مردم آزاد شود.

به گزارش یاقوت نیوز، وزیر نیرو بر سرعت بخشی اجرای پروژه‌های آب تاکید کرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها باعث افزایش ورودی های اصفهان و استان‌های همجوار می‌شود.
علی اکبر محرابیان با اشاره به این که سال بسیار خشکی را پشت سر گذاشتیم که در ۵۲ سال گذشته تجربه نکرده بودیم، گفت: امیدواریم امسال سالی پر از نعمت و رحمت الهی باشد. وی گفت: بارش‌های نسبتا خوبی در آبان ماه داشتیم، اما امیدواریم در آذرماه و زمستان بارش‌های بهتری داشته باشیم.
وی با بیان اين که بخش زیادی از مسائل کشاورزان به توزیع عادلانه آب برمی‌گردد، گفت: در سال‌های گذشته بارگذاری های زیادی بدون توجه به منابع اتفاق افتاده که این بارگذاری ها باید متوقف شود.
محرابیان افزود: همچنین در بخش‌هایی که امکان تأمین آب از روش های دیگر مثل پساب وجود دارد، باید این مهم عملیاتی شود تا بخشی از منابع برای مردم آزاد شود.
وی بر سرعت بخشی اجرای پروژه‌ها تاکید و ابراز امیدواری کرد اجرای این پروژه‌ها باعث افزایش ورودی های اصفهان و استان های همجوار ‌شود.
وزیر نیرو گفت: متاسفانه رکود پروژه‌ها آسیب زیادی به کشور زده و برخی از پروژه‌ها تا ۱۰ سال متوقف بود، درحالی که نیازهای مردم روز به روز بیشتر می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد در جلسه سازگاری با کم آبی استان با حضور و همفکری مسئولان و نمایندگان کشاورزان تصمیمات خوبی گرفته شود.

 

103

کد خبر: 30938

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0