28 مهر 1400 - 8:15 ق.ظ

در همايش ورزش صبحگاهي کارکنان صنعت آب و برق صورت گرفت؛

تاکید مدیرعامل آبفای استان اصفهان بر توسعه فعالیت های ورزشی پس از دوران کرونایی

در هفته تربيت بدني و ورزش، همايش ورزش صبحگاهي صنعت آب و برق به ميزباني باشگاه فرهنگي ورزشي شركت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز، در اين همايش كه با استقبال مديران، معاونان، كاركنان، پيشكسوتان و بازنشستگان شركت‌هاي آب و فاضلاب، آب منطقه‌اي، برق منطقه اي، برق استان، توزيع برق شهرستان و نيروگاه هاي برق برگزار شد، ورزشكاران حاضر با انجام حركات ورزشي به صورت دسته جمعي و با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي روز خود را با نشاط و شور ويژه‌اي آغاز كردند.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان در اين همایش با تبريك فرا رسيدن ميلاد حضرت رسول اكرم (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: تابستان امسال را همراه با بحران آب و برق بسيار دشواري سپري كرديم كه زحمات شبانه‌روزي همكاران صنعت آب و برق در مديريت اين بحران بزرگ ستودني است.

هاشم اميني همچنين ضمن گرامیداشت هفته تربيت بدني، ورزش را عامل ايجاد روحيه در كاركنان برشمرد و اظهار داشت: گذر از شرايط سخت نياز به آمادگي روحي و جسمي دارد كه قسمت اعظمي از اين آمادگي با فعاليت‌هاي ورزشي حاصل مي‌شود.

وي با اشاره به اين‌كه پس از گذر از دوران كرونايي، توسعه ورزش و فعاليت‌هاي ورزشي کارکنان بايد جدي تر پیگیری شود، ابراز اميدواري كرد با واكسيناسيون عمومي، شرايط براي انجام فعاليت‌هاي عمومي و ورزشي فراهم شود و جريان کار و زندگي به روال عادي خود باز گردد.

در پايان اين همايش ورزش صبحگاهي صنعت آب و برق اصفهان، به تعدادي از ورزشكاران حاضر به قيد قرعه از سوي باشگاه فرهنگي ورزشي آبفا جوايزي اهداء شد.

 

103

کد خبر: 30338

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0