29 شهریور 1400 - 2:59 ب.ظ

نجفی عنوان کرد:

بورس تحصیلی و تضمین اشتغال با انتخاب رشته مهندسی معدن

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از فراهم شدن مقدمات جذب، بورس تحصیلی و تضمین اشتغال متقاضیان رشته مهندسی معدن در دانشگاه آزاد اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز، پیام نجفی گفت: در ادامه همکاری و امضاء تفاهمات با مجموعه صنعتی و معدنی کیمیا، زمینه های جذب، بورس تحصیلی و تضمین اشتغال برای متقاضیان رشته مهندسی معدن و زمین شناسی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان فراهم شده است.

وی ابراز کرد: رشته مهندسی معدن از جمله تخصص هایی است که متاسفانه علیرغم نیاز مبرم به این رشته در کشور، به علت وجود برخی مشکلات و غفلت ها، به آفت هایی مثل از دست دادن بازار کار یا خام فروشی محصولات معدنی به خارج از کشور دچار شده است و در نتیجه با استقبال کمتری از سوی متقاضیان روبرو گردیده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بیان کرد: با توجه به اینکه این رشته از جمله رشته هایی با قابلیت بالا در سرمایه گذاری و ارزآوری است، در سال های اخیر، سرمایه گذاری در شاخه معدن و زمین شناسی از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گرفته است که هلدینگ کیمیا از جمله مجموعه های موفق و پیشرو در این حوزه محسوب می شود.

نجفی با بیان اینکه تعاملات بسیار خوبی میان دانشگاه آزاد استان و این مجموعه سرمایه گذاری در خصوص جذب دانشجویان از بدو ورود تا زمان اشتغال صورت گرفته، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولویت استخدام دانشجویان طرح پویش در این هلدینگ فراهم شده است، متقاضیان می توانند بر اساس سوابق تحصیلی و بدون پرداخت شهریه به صورت اشتغال همزمان با تحصیل در قالب طرح پویش، جهت ثبت نام در این رشته اقدام نمایند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: علاقمندان به تحصیل در این رشته می توانند جهت ثبت نام به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww.azmoon.iau.ac.ir) ) مراجعه و رشته مهندسی معدن را با کد رشته 40510 انتخاب کنند.

وی افزود: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 03135354049 مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) تماس حاصل نمایند.

 

103

کد خبر: 29533

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0