17 آبان 1400 - 10:22 ق.ظ

برگزاری پاویون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در ششمین نمایشگاه بازسازی سوریه

پاویون اتاق بازرگانی اصفهان در ششمین نمایشگاه بازسازی سوریه با حضور جمعی از تجار فعال و شرکت های تجاری عضو پارلمان بخش خصوصی به منظور توسعه تعاملات تجاری اصفهان با سوریه تشکیل شد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، غرفه گذاران اصفهانی به منظور شبکه سازی تجاری و معرفی کالا و خدمات خود در حوزه‌های برق و روشنایی، سنگ های تزئینی، تولید چوب و سازه های چوبی، کابل و مفتول های صنعتی، مبدل های حرارتی، رادیاتورهای صنعتی و کولر‌های هوایی در این نمایشگاه شرکت کردند.
همچنین دیگر بازرگانان فعال اصفهان در زمینه تولید و توزیع ابزار‌آلات صنعتی و ساختمانی، محصولات فولادی شامل لوله و پروفیل، ارائه حمل و نقل ریلی و تعمیرات واگن در این نمایشگاه ضمن معرفی محصولات و خدمات خویش زمینه گسترش تعاملات تجاری بازرگانان سوری و بین المللی را با اصفهان فراهم کردند.
شایان ذکر است که برخی از تجار ایرانی ازتهران نیز به صورت انفرادی برای حضور در یکی از فرصت های منحصر به فرد منطقه در بازسازی کشور جنگ زده سوریه، شرکت نمودند.
این نمایشگاه با حضور 190 غرفه گذار و بیش از 26 هزارنفربازدید کننده از 17 کشور دنیا در حوزه‌های مختلف از قبیل ساخت و ساز و تکنولوژی‌های مربوطه، محصولات کشاورزی و مواد غذایی، نفت و گاز، آموزش، ارتباطات، حمل و نقل و … پس از یک سال وقفه در سال 2020، روند برگزاری سالانه خویش را از سر گرفت و از هم اکنون نیز برای هفتمین دوره برپایی این رویداد تجاری در سال 2022 آغاز به فعالیت نموده است.

 

103

کد خبر: 30799

منبع: روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0