29 فروردین 1402 - 1:30 ب.ظ

برگزاری هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق

هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) و مدیریت هوشمند صنعت آب و برق، به همراه نمایشگاه جانبی ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ سید بابک مظفری معاون پژوهشی این واحد روز سه شنبه با اشاره به همکاری وزارت نیرو در برگزاری این رویداد علمی گفت: هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق با هدف دستیابی به آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در ایران و جهان و تبادل تجربیات حاصله در صنعت آب و برق کشور، دوم و سوم خرداد ماه ۱۴۰۲ در واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد به همت معاونت پژوهشی این واحد و در راستای رونمایی از مقالات علمی، ایده‌های برتر، برگزاری کارگاه‌های و نشست‌های علمی – تخصصی در محورهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، هوشمندسازی نرم افزار و سامانه‌ها، داده‌ها و پردازش داده‌ها، زیرساخت، شبکه و سخت‌افزار، راهبری و مدریت داده‌های مکانی و SDI و بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف، برگزار می شود.

مظفری ادامه داد: یکی از اقدامات مد نظر در این رویداد علمی بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز تحقیقاتی، پژوهشکده‌ها و شرکت‌ها و هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد واحد علوم و تحقیقات است؛ تا از این طریق بتوان با ارائه راهکارهای نوین به افزایش کارایی و بهبود عملکرد GIS در صنعت آب و برق کشور، کمک کرد.

به گفته وی، جمع کثیری از پژوهشگران، متخصصان، مدیران و معاونان صنعت آب و برق کشور در این رویداد علمی حضور خواهند داشت. همچنین مقالات منتخب هفتمین کنفرانس ملی GIS در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC) ) نمایه می شود.

دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، از علاقمندان و متخصصان دانشگاه‌های کشور به خصوص واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور دعوت کرد با ارائه مقالات، ایده‌ها و دستاوردهای علمی خود در این همایش شرکت کنند.

همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت این کنفرانس به آدرس https://www.۷gis-c.ir/ مراجعه کنند.

 

برگزاری هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق

کد خبر: 76024

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0