8 مهر 1400 - 8:20 ق.ظ

برگزاری رویداد انتقال تکنولوژی هیئت علمی فناور

سرای نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه باهمکاری واحدخدمات به اعضا، امور تشکل‌ها و دفاتر منطقه ای، رویداد انتقال تکنولوژی هیئت علمی فناور را برگزار کرد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، در این رویداد که باموضوع استراتژی بازاریابی و تاثیر آن بر ارزش پیشنهادی کسب و کار برگزار شد، علی محمد آقاجان، مدیرخدمات به اعضاء اتاق بازرگانی اصفهان به ارائه توضیحاتی درخصوص خدمات شخصی سازی شده ویژه اعضاء پرداخت.
وی ارائه خدمات مشاوره‌ای، برخورداری از پتانسیل موجود درشتاب دهنده‌ها، میزاتاق بازرگانی دربانک مرکزی، کمیسیون‌های تخصصی از جمله برخورداری از مزایای میزهای تخصصی تجاری با کشورهای هدف صادراتی و استفاده از ظرفیت‌های سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه را از جمله این خدمات عنوان و بر ضرورت آشنایی فعالان اقتصادی با این فرصت ها در راستای کمک به رفع مشکلات و توسعه کسب و کارها تاکید کرد.
همچنین حمید منتظرالقائم، سرپرست سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه ضمن تشریح اقدامات این مرکز، شناسایی و عارضه یابی بنگاه‌های اقتصادی و ارائه راهکار رفع این مشکلات از سوی دانشگاه‌ها را فلسفه شکل‌گیری سرای نوآوری بیان کرد.
وی برگزاری رویداد صنعتیار با هدف توانمندسازی علاقمندان برقراری تعامل میان صنایع و دانشگاه‌ها، برگزاری رویدادی درخصوص بازیافت ضایعات سنگ‌های معدنی، استعدادیابی و ایده پردازی «جعبه »به منظور کمک به طراحی خلاقانه بسته‌بندی خرما، عطر و بیسکوئیت‌های صادراتی، برگزاری دوره رایگان مدرسه تابستانی مهارت محور(متمم) باهدف پرورش کارآموزان زبده برای صنایع را از جمله اقدامات سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه بیان کرد.
منتظرالقائم تشکیل 18دپارتمان تخصصی ویژه صنایع با بهره گیری از تخصص اساتید برجسته دانشگاه را فرصتی برای کمک به حل مشکلات صنایع دانست.
در ادامه سیدکاظم بدیعی، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار استان اصفهان به ارائه توضیحاتی درخصوص استراتژی‌های رقابتی و تاثیرآن برارزش پیشنهادی کسب و کار، اجزاء هوش کلامی و نقش آن در بازاریابی کسب و کار، روش‌های تامین مالی، ساختارهای هزینه کسب و کار و تاثیرآن بر بخش بندی مشتریان پرداخت.
وی با بیان اینکه برای اداره هرچه بهتر کسب و کارها نیازمند مدل هستیم، تاکید کرد مدل‌های کسب و کار توصیف و تبیین جریان ارزش در سازمان هستند.
عضو دپارتمان برندینگ، بازاریابی وفروش سرای نوآوری مخاطب شناسی، مزیت رقابتی، کانال‌های جذب مشتری، جریان‌های درآمدی، روش‌های توزیع محصول، ساختارهزینه‌ها، تعیین حاشیه سود و … را از جمله مواردی دانست که در تعیین ماهیت کلی کسب و کار موثر است.
همچنین حمیدرضاپیکری، رئیس دپارتمان برندینگ، بازاریابی و فروش سرای نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه نیز به ارائه توضیحاتی در زمینه تدوین استراتژی صنایع پرداخت.
وی مقصود از استراتژی سازمانی را برنامه کلی یک سازمان برای ادامه حیات در محیط کسب و کار دانست و تاکید کرد: این استراتژی مشخص کننده چشم انداز و اهداف بلندمدت سازمان است. درحالیکه دراستراتژی بازاریابی، چشم انداز سازمان مطرح نمی شود و تنها به تعیین بازارهدف، ارزش و نیاز مشتری و راه‌های پاسخگویی به نیاز واقعی مشتری می پردازد.
وی در ادامه به تشریح روش‌های مختلف بازاریابی پرداخت.
درپایان این رویداد روسای دپارتمان‌های تخصصی سرای نوآوری به ارائه مشاوره به فعالان اقتصادی پرداختند.

 

103

کد خبر: 30031

منبع: روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0