5 بهمن 1400 - 11:40 ق.ظ

نجفی عنوان کرد:

برگزاری دومین همایش ملی ارتقاء سلامت فرد، خانواده و جامعه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، از برگزاری دومین همایش ملی ارتقاء سلامت فرد، خانواده و جامعه با هدف بررسی و تبیین ابعاد فردی و جمعی پیشگیری، درمان و مراقبت در دوران پاندمی کرونا خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز؛

پیام نجفی گفت: برگزاری دومین همایش ملی ارتقاء سلامت فرد، خانواده و جامعه، فرصتی است

تا تجربیات و دانش محققان و پژوهشگران حوزه های مختلف علوم پزشکی به خصوص در محورهای ویژه و مورد نظر این همایش ارائه شده و موجب تحول و توانمند سازی مخاطبان این همایش گردد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: در دوران پاندمی کرونا، ارتقاء سلامت فرد، خانواده و جامعه، هدف مجموعه درمانی و پزشکی کشور به شمار می‌رود و

معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، برای دومین بار اقدام به برگزاری این همایش در سطح ملی نموده است تا نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در این زمینه ایفا کند.

وی ضمن تشکر از حامیان این همایش و بالاخص کمیته های علمی و اجرایی، خاطرنشان کرد: جا دارد که از زحمات تمامی مسئولان و دست اندرکاران برگزاری همایش در معاونت علوم پزشکی، مرکز تحقیقات سلامت دانشگاه و دانشکده های پرستاری و مامایی و دندانپزشکی تشکر کرده

و ضمن آرزوی توفیق در خدمت، قدردان تلاش بی وقفه مجریان این رویداد علمی که حافظان سلامت جامعه هستند، بالاخص کمیته های علمی و اجرایی، اعضای هیات علمی و دانشجویان پرستاری و مامایی، تکنولوژی اتاق عمل و دندانپزشکی باشیم.

کد خبر: 47905

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0