7 آذر 1400 - 10:19 ق.ظ

برگزاری جلسه گردهمایی ائمه جماعات مخابرات اصفهان

گردهمایی ائمه جماعات حوزه های مخابراتی منطقه اصفهان، با حضور مدیر مخابرات منطقه و اعضای شورای فرهنگی در ساختمان شماره دو این مجموعه برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره)، با اشاره به نقش موثر ائمه جماعات در ارتقای سطح فرهنگی کارکنان گفت: با توجه به وجود نزدیک به پنج هزار نیروی شاغل در مخابرات اصفهان، ضرورت نگرش جدید در مسائل فرهنگی و بکارگیری راهکارهای نوین و اثر بخش در زمینه ترویج معارف دینی امری ضروری است و اجرایی شدن این مهم تدبیر و همت دو چندان ائمه جماعات مراکز مخابراتی را می طلبد.
اسماعیل قربانی افزود: یکی از مصادیق کار فرهنگی نوین ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی است که با تاملی اندک در سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به اهمیت این مقوله در تمدن سازی آینده پی خواهیم برد.
وی رهنمون سازی افراد به سمت گام دوم انقلاب را از دیگر وظایف ائمه جماعات دانست و عنوان کرد: بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به ‌ویژه جوانان که به ‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» است و امید است ائمه جماعات در راستای تبیین آن برای کارکنان و خانواده ایشان گام بردارند.
گفتنی است در حاشیه این جلسه که به‌ منظور هم‌اندیشی و هم ‌افزایی در عرصه فعالیت های فرهنگی مخابرات برگزار شده بود؛ ائمه جماعات نیز به  طرح مسائل و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
لازم به ذکر است در پایان مراسم از حجج اسلام آقایان طباطبایی، رفیعی، عسکری و بهرامی بعنوان فعالان فرهنگی فضای مجازی حوزه مربوطه توسط مدیر منطقه تجلیل بعمل آمد.

 

103

کد خبر: 31321

منبع: روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0