31 مرداد 1400 - 1:04 ب.ظ

برگزاری بزرگ ترین مسابقه مدل سازی و بهینه سازی کشور توسط دانشگاه صنعتی اصفهان

بزرگ ترین مسابقه مدل سازی و بهینه سازی کشور(OR Competition) با هدف آشنایی بیشتر دانشجويان و دانش ‏آموختگان با مسائل واقعی صنعت و نیز به چالش کشیدن مهارت‏های آن‏ها در این حوزه به همت دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش یاقوت نیوز، مدل سازي و بهينه‌سازي مجموعه دانش ومهارت ‏هایی است که به تصمیم‏ سازان در اخذ تصمیمات بهینه یاری می‏رساند. در نتیجه استفاده از این ابزارها، می‏توان به اخذ تصمیماتی پرداخت که منجر به استفاده بهینه از منابع، کاهش هزینه ‏ها، کاهش مخاطرات و افزایش سود شد.

دبیر اجرایی بزرگ ترین مسابقه مدل سازی و بهینه سازی کشور در این باره گفت: کار بر روی مسائل بهینه‏ سازی، در قالب یک مسابقه گروهي باعث می ‏شود شرکت‏ کنندگان علاوه بر محک زدن سطح علمی و مهارتی خود، رقابت مهیّجی را در این زمینه تجربه کنند و برگزاری این چالش در یک فضای تیمی، سبب تقویت مهارت‏ های ارتباطی و کار گروهی شرکت‏ کنندگان خواهد شد.

دکتر مهدی ایران‏پور خاطر نشان كرد: اين مسابقه با همكاري جمعي از اساتيد برجسته دانشگاه‏ هاي كشور و متخصصانی از صنعت برگزار مي شود و صنایع برتر کشور نیز حامی این مسابقه هستند.

وی تأکید کرد: امید است، این رویداد به تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه منجر شود. ارتباطی که یکی از نتايج مثبت آن آشنایی و شناخت بیشتر از ظرفيت‏ هاي دانش آموختگان دانشگاهي در راستای برطرف کردن موانع و حل مسائل صنعت است.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: شركت كنندگان در این دوره از مسابقه، با دو سؤال روبرو خواهند بود. یکی از سؤالات عمومی است و سؤال دوم از سوی شرکت فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شده است. اطلاعات بیشتر در مورد سؤالات و مهلت پاسخگویی به آن‏ها در وب سایت مسابقه و شبکه‏ های اجتماعی در دسترس علاقه‏ مندان قرار می‏گیرد.

ايران‏پور ادامه داد: برندگان مسابقه در سه رتبه تيمي برتر به ترتيب، 20، 12 و 8 ميليون تومان جايزه نقدي دريافت مي‏كنند.

وی با اشاره به برگزاری مجموعه ای از کارگاه های آموزشی مجازی در حوزه بهینه‏ سازی در طول برگزاري این مسابقه، تصریح کرد: حضور در این کارگاه‏ها برای شرکت ‏کنندگان در مسابقه رایگان بوده و همچنین به شرکت‏ کنندگان، گواهی حضور در کارگاه اعطاء می‏گردد.

دبیر اجرایی بزرگ ترین مسابقه مدل سازی و بهینه سازی کشور در پایان با دعوت از همه علاقه مندان به حوزه بهینه‏ سازی برای شرکت در این مسابقه گفت: ثبت نام هم اکنون آغاز شده و آخرین مهلت ثبت نام، 17 شهریور 1400 است.

شایان ذکر است: علاقه‏ مندان به حوزه‏ های بهینه‏ سازی می توانند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به وب‏ سایت مسابقه به آدرس https://orcompetition.ir مراجعه نمایند.

 

103

کد خبر: 29237

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0