1 آبان 1400 - 9:25 ق.ظ

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان با حضور 110 شرکت از 11 استان

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان از ششم تا دهم آبان‌ماه 1400 و با حضور برندهای مطرح فعال در حوزه ساختمان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، حضور بیش از 110 شرکت از 11 استان کشور در این نمایشگاه قطعی شده تا توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها، کالاها و خدمات خود را در فضایی بالغ بر 16 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش بگذارند.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان در زمینه هوشمندسازی ساختمان، ابزارآلات، تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی، آسانسورها و بالابرها، پوشش‌هاي سقف و دیوار و قطعات پیش‌ساخته،  تأسیسات و سیستم‌هاي سرمایشی و گرمایشی، شرکت‌های انبوه‌ساز، شیشه، آهن و فولاد، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، حمام، سونا و آشپزخانه، یراق‌آلات، در و پنجره، درب اتوماتیک، دکوراسیون و معماري داخلی رنگ، چسب و رزین و عایق‌ها، سنگ‌هاي ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش‌هاي کف، لوازم و تجهیزات الکتریک، الکترونیک و الکترومکانیک، لوله و اتصالات، مخازن پلی‌اتیلن و صنعتی‌سازي و فناوري‌هاي نوین فعالیت دارند.

همچنین مراکز علمی و پژوهشی، مشاوران و پیمانکاران مصالح پایه (سیمان، گچ، بتن،آجر و…)، نیز در این نمایشگاه به ارائه فعالیت‌ها و پتانسیل‌های خود خواهند پرداخت.

شرکت‌های مطرحی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، فارس و البرز در این نمایشگاه حضور دارند؛ همچنین نمایندگان محصولات شرکت‌هایی از آلمان، ایتالیا و ترکیه، جدیدترین محصولات حوزه ساختمان را در معرض بازدید متخصصان، علاقمندان، کارشناسان و فعالان این حوزه قرار خواهند داد.

آجر نماچین، بهریزان ،دنیای ماموت، چینی بهداشتی مروارید، آجر شهرزاد، پارس زنده‌رود پلاست، ، بارد صنعت، برج مارکت، شیرآلات گلپایگان، یکتا آلومینیوم پارس، آویسا لوله جی، سانا عایق، آگپا ایران کیش، اوریبان، کاینداستون، آریا اطلس جاوید، آریا بارون توس، ، هلدینگ اوج سپهر، بنیاد بتن و دنا برودت از جمله برندهای مطرحی هستند که در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که شرکت‌ها، برندها و مجموعه‌های تولیدی شاخص کشور به دنبال توسعه بازار و فعالیت‌های خود هستند و حضور در نمایشگاه را بهترین شرایط برای توسعه فعالیت‌های خود در نظر گرفته‌اند؛ همچنین برگزاری سومین دوره مسابقات ملی مهارتی آجرچینی کشور و 13 کارگاه آموزشی و همایش در روزهای برگزاری نمایشگاه قطعی شده و شرایط مطلوبی را برای علاقمندان این حوزه ایجاد خواهد کرد

ویژگی مهم نمایشگاه ساختمان امسال این است که برای نخستین بار پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در این نمایشگاه برپا خواهد شد.

فعالان، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان به بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان می‌توانند از ساعت 10 تا 18 روزهای ششم تا دهم آبان‌ماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

 

103

کد خبر: 30385

منبع: روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0