20 آذر 1400 - 8:47 ق.ظ

برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های اصفهان در بصره عراق

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های فعالان اقتصادی این استان در بصره عراق خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، دکتر علیرضا مرتضوی که مسئولیت مشاور و دستیار شهردار در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری را نیز بر عهده دارد، در دیدار شهردار اصفهان با دستیار ارشد وزیر امور اقتصادی و دارایی از اقدامات جدی برای توسعه اقتصادی این کلانشهر خبر داد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای برای ارائه دستاوردها و توانمندی‌های فعالان اقتصادی استان اصفهان به کشورهای مختلف منطقه، گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مسئولان تجاری و بخش خصوصی شهر بصره، در حال زمینه‌سازی برای برگزاری نمایشگاه و نمایش دستاوردهای کشور و استان اصفهان هستیم.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: تمامی مقدمات برپایی این نمایشگاه انجام شده و در آینده نزدیک این رویداد اقتصادی در شهر بندری و تجاری بصره برگزار خواهد شد.

شهردار اصفهان نیز در این دیدار گفت: در دوران جدید مدیریت شهری اصفهان، الگویی را به نام شهر همگرا تعریف کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم با مشارکت سرمایه‌گذاران، شهرداری نقش تسهیل‌گر داشته باشد و از میزان تصدی‌گری خود بکاهد.

دکتر علی قاسم‌زاده تاکید کرد: اراده شهرداری اصفهان ایجاد عرصه برای تلاش و حضور نخبگان در تمام بخش‌ها است.

دکتر فرزاد گرامی، دستیار ارشد وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این دیدار گفت: تلاش می‌کنیم از سرمایه ایرانیان خارج از کشور استفاده کنیم و همچنین با دعوت از سایر سرمایه‌گذاران که علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران و به ویژه شهر اصفهان هستند، زمینه جذب سرمایه بیشتر برای پروژه‌های جدید و توسعه‌ای این کلانشهر را فراهم آوریم.

 

103

کد خبر: 31519

منبع: روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0