29 بهمن 1400 - 8:00 ب.ظ

برقراری ارتباطات تجاری برپایه رویدادهای نمایشگاهی با کشور تاجیکستان

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در حاشیه برپایی نمایشگاه تجهیزات پزشکی با آقای معروف جان عبدالرحمان‌اف، دبیر اول سفارت جمهوری تاجیکستان در ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یاقوت نیوز،

علیرضا مرتضوی در این دیدار گفت: تاجیکستان از نظر زبانی و فرهنگی بسیار برای ما مهم است؛ ما خواهان ارتباط تجاری در دو حوزه مشخص هستیم؛

اول برقراری ارتباط میان اتاق بازرگانی شهر دوشنبه تا بتوانیم با برگزاری نمایشگاه‌ها زمینه آشنایی بیشتر تجار و صاحبان کسب و کار ایران و کشور تاجیکستان را با همدیگر فراهم کنیم.
وی ادامه داد: موضوع دوم برقراری ارتباط در جهت گسترش گردشگری و جذب توریسم است؛ باور داریم در صورتی که موفق شویم نمایشگاه‌هایی با موضوعات تخصصی و با رویکرد معرفی صنایع را در کشور تاجیکستان برگزار کنیم از این طریق صنعت‌گران و بازرگانان با پتانسیل‌های کشور تاجیکستان بیشتر آشنا می‌شوند و می‌توانند زمینه همکاری‌ در آینده را بیش از امروز ایجاد کنند.
دبیر اول سفارت جمهوری تاجیکستان در ایران نیز در این دیدار گفت: تلاش خواهم کرد تا ارتباطات نمایشگاه اصفهان و اتاق بازرگانی شهر دوشنبه را برای تبادل نظر و همکاری‌های مشترک ایجاد کنم.
وی ادامه داد: در ابتدا لازم است ارتباط میان اتاق بازرگانی شهر دوشنبه و نمایشگاه اصفهان در قالب تفاهمنامه همکاری ایجاد شود تا زمینه برگزاری نمایشگاه نیز فراهم آید.

کد خبر: 49078

منبع: روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0