2 شهریور 1401 - 9:00 ق.ظ

بررسی طرح دو فوریتی «تعیین تکلیف آزمون وکالت» در دستور کار مجلس

طرح دو فوریتی استفساریه مواد(۳) ،(۴) و (۵) قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مورد تعییت تکلیف آزمون وکالت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

نشست علنی امروز- چهارشنبه دوم شهریور ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور ۲۰۶ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران و گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی در مورد طرح دو فوریتی استفساریه مواد۳ ،۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بررسی شود.

بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در موردلایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک وگزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح دوفوریتی اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت‌زدایی(جداول منابع و مصارف تبصره۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح یک فوریتی انتخاب نمایندگان در نهادها، هیأت‌ها، مجامع و شوراها با دستگاه الکترونیکی را بررسی می کنند.

کد خبر: 73685

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0