4 خرداد 1401 - 2:40 ب.ظ

کرمانشاه- محمد فرجی

بررسی راهکارهای ارتقای همکاری و تبادل اطلاعات

 جلسه هم اندیشی روابط عمومی شرکت های نفت و گاز منطقه غرب کشور به منظور بررسی راهکارهای ارتقای همکاری و تبادل اطلاعات برگزار گردید.

 

جلسه هم اندیشی روابط عمومی شرکت های نفت و گاز منطقه غرب کشور به منظور بررسی راهکارهای ارتقای همکاری و تبادل اطلاعات برگزار گردید.

 

در این جلسه که به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه برگزار شد، شرکت های نفت و گاز فعال در حوزه صنعت نفت غرب کشور شامل روسا و کارشناسان حوزه روابط عمومی شرکت های بهره برداری نفت و گاز غرب، شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب، شرکت گاز استان کرمانشاه و بهداشت و درمان منطقه غرب کشور به بررسی راهکارهای ارتقای همکاری و تبادل اطلاعات و رفع چالش های پیش روی پرداختند.

 

در ابتدای این جلسه مهندس فریدون یاسمی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و خیر مقدم به حضور مهمانان این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات این شرکت در حوزه هایی نظیر دیجیتالی شدن باک های انتقال نفت در مناطق مرزی، ساماندهی کارت های مناطق روستایی، تامین سوخت ادوات کشاورزی در مناطق روستایی، پایش آنلاین جایگاههای سوخت در استان و ….پرداخت.

 

وی افزود: با توجه به مسائل و مشکلات اخیر در خصوص حمله سایبری به جایگاه های عرضه سوخت، همکاری و همراهی شرکت های نفتی بیش از گذشته نمود پیدا کرده و نیاز به، به روز آوری اطلاعات و هم افزایی شرکت ها خصوصا در حوزه روابط عمومی وجود دارد.

 

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه در پایان تصریح کرد: باید تلاش نمائیم تا با همکاری و هم افزایی تمام روابط عمومی شرکت های فعال در این بخش، زمینه پیشگیری از تهدیدات و مقابله با چالش ها فراهم گردد.

کد خبر: 69940

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0