13 مرداد 1400 - 1:05 ب.ظ

با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان

بخش بستری بیمارستان دکتر غرضی راه اندازی شد

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان در آیین راه اندازی بخش بستری بیمارستان دکترغرضی گفت:‌ آغاز بکار بازسازی بخش بستری بیمارستان با 28 تخت به متراژ850 متر مربع ازتاریخ 11/11/98 بوده که در تیرماه تحویل گرفته ایم و جهت افتتاح آماده شده است.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، دکتر علی اعتصام پور، روند توسعه زیرساخت های خدمت رسانی در بیمارستان دکتر غرضی اصفهان را مطلوب خواند و افزود:‌ در بخش بستری این بیمارستان، اتاقها به متراژ استاندارد به صورت اتاقهای تک تخته و دوتخته که تمامی اتاقها دارای سرویس بهداشتی فرنگی،دوش و روشویی درون اتاق بیمار می باشد.
مدیر درمان اصفهان افزود: بخش بستری دارای اتاق ایزوله مطابق شرایط استاندارد کتاب بیمارستان ایمن و شامل اگزوزفن با فیلتر هپا و فشار منفی و هوای فشرده و … می باشد وپوشش کف  بصورت یکپارجه و رزینی می باشد.
دکتر اعتصام پور از دیگر خصوصیات این بخش پیش بینی سیستم فشار منفی برای هر اتاق در زمان اپیدمی، سیستم احضار پرستار، هشدار فشار منفی اتاق ایزوله و هشدارهای فشار گازهای طبی و سرویس بهداشتی مجزا جهت معلولین می باشد.همچنین جهت صرفه جویی در مصرف انرژی از عایق های دیواری جانبی و پنجره های دوجداره ترمال بریک استفاده شده است وهر اتاق دارای فن کویل کاستی در وسط اتاق و دارای کنترل و ترموستات جهت ایجاد شرایط آسایش فراهم شده است.
وی در خصوص بازسازی و بهسازی فضای اورژانس بیمارستان، نیز اظهار داشت: این بخش به علت ماهیت خدمات و میزان مراجعه مردم نیاز به توجه و رسیدگی داشت که به بهترین نحو انجام شد.
رئیس بیمارستان دکتر غرضی ضمن اشاره به اینکه بیمارستان دکتر غرضی یکی ازموفق ترین بیمارستان های اصفهان است که در شمال این شهر واقع شده گفت: این بیمارستان در کنار بخش های تخصصی، از روزهای ابتدایی شیوع بحران کرونا، به بیماران کرونایی نیز خدمت رسانی می کرد و فعالیت در بخش های آن به طور مستمر ادامه دارد.
دکتر علیزاده افزود:در سازمان تامین اجتماعی بیمارستان دکتر غرضی رتبه اول بستری بیماران کرونایی را کسب کرده که در مدت فراگیری بیماری کرونا تعداد 325 نفر از همکاران درگیر این بیماری شدند و هم اکنون 157 بیمار کرونایی تحت درمان می باشند.
دکتر علیزاده گفت علاوه بر بازسازی بخش بستری، راه اندازی آزمایشگاه سلولی مولکولی، بهسازی واحد لندری، بهسازی واحد بهداشت،راه اندازی هوارسان آشپزخانه، دو سویه کردن برق ورودی بیمارستان، برونسپاری لندری و … را از دیگر اقدامات این بیمارستان بر شمرد.

103

کد خبر: 28649

منبع: مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0