7 دی 1400 - 10:14 ق.ظ

بانک توسعه تعاون در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور خواهد یافت

بانک توسعه تعاون در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران که طی روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون در خیابان فاطمی و خیابان حجاب تهران برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

به گزارش یاقوت نیوز، بانک توسعه تعاون با برپایی غرفه در رویداد فناورانه هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور دارد و مدیران ارشد بانک، مدیران و کارشناسان حوزه های تخصصی و فناوری بانک، ضمن اشتراک تجربیات همکاری و تعامل گسترده ای با خبرگان حوزه فناوری و تراکنش خواهند داشت.

علاوه بر بخش نمایشگاهی بیش از صد نفر از مدیران و اعضای هیات مدیره و اعضای هیات عامل بانکها در قالب دوره تخصصی بانکداری نوین حضور دارند، 50 محصول جدید در این نمایشگاه معرفی می گردد و بیش از 100 تیم استارتاپی به معرفی خود می پردازند.

همچنین حدود صد نفر از مدیران و متخصصان پیامون موضوعاتی از قبیل هوش مصنوعی، استانداردهای بانکی، چالش های امنیتی صنایع مالی، رمز ارزها، تحول دیجیتال، بانکداری باز و سایر مباحث تخصصی سخنرانی می کنند.

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران طی روزهای 21 و 22 دی ماه سال جاری با حضور بیش از 120 نفر از مقامات و مدیران ارشد اقتصادی و بانکی کشور و با سخنرانی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی و با حضور گسترده اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری کشور برگزار می شود.

لازم به ذکر است درجشنواره چهره های ماندگار نمایشگاه تراکنش که در میان هیات داوران، تعدادی از مدیران عامل بانکها، برخی روسا و اعضای هیات مدیره نظام بانکی و مدیران ارشد مرکز فابا نیز حضور دارند حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از اعضای هیات داوران حضور دارد.

کد خبر: 31829

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0