8 شهریور 1400 - 9:23 ق.ظ

بازگشت سلیمی با یک تیم جدید به لیگ وزنه برداری

بهداد سلیمی قهرمان المپیک لندن، که در دو دوره قبلی لیگ برتر وزنه برداری تیمش را قهرمان کرده بود، برای سال ۱۴۰۰ با یک تیم جدید در لیگ شرکت می‌کند. تیم فولادین ذوب آمل نام تیم بهداد سلیمی است و ترکیب تیمش نیز برای حضور در لیگ برتر مشخص شده است.

به گزارش یاقوت وطن، نکته قابل توجه این است برخلاف دو سال گذشته، کیانوش رستمی در تیم بهداد سلیمی حضور ندارد و سعید محمد پور هم که از وزنه برداری خداحافظی کرده بود با شرکت در لیگ دوباره قدم به عرصه رقابت های وزنه برداری می گذارد. رضا ایرانمش و پیمان دهقانی (۵۵ کیلوگرم)، مجید عسگری (۶۱ کیلوگرم)، کیومرث مقدسی و جابر بهروزی (۶۷ کیلوگرم)، میر مصطفی جوادی  و مرتضی بیگلری (۸۱ کیلوگرم)، محمد زارعی (۸۹ کیلوگرم)، ایوب موسوی  و محمد فتاحی (۹۶ کیلوگرم)، سعید محمد پور (۱۰۲ کیلوگرم)، کیا قدمی، امیر عزیزی و امیر محمد رحیمی (۱۰۹ کیلوگرم)، آیت شریفی و همایون تیموری (۱۰۹+ کیلوگرم) اسامی وزنه برداران تیم فولادین ذوب آمل هستند.

ذوب آهن هم دوباره به لیگ وزنه برداری بازگشته است و هدایت این تیم برعهده علی جباری است. شاخص ترین وزنه بردار این تیم سهراب مرادی است. البته حرف و حدیث هایی مبنی براینکه شاید ذوب آهن با تغییراتی که در هیات مدیره داشته بخواهد انصراف بدهد وجود دارد که البته وزنه برداران امیدوارند این اتفاق رخ ندهد چون جدا از اینکه وزنه بردارانی که با این تیم قرارداد بسته اند، سرخورده خواهند شد، نبود این تیم اندک هیجانی که در لیگ نه چندان حرفه ای وزنه برداری وجود دارد را نیز از بین می برد. رضا قاسمی، ابوالفضل جمعه پور، محمد نیری، مسعود چترایی، رضا بیرالوند، رضا دهدار، سهراب مرادی، امیر حقوقی، رسول معتمدی، محسن دادرس، علیرضا معینی و محمد حسین شریفی اسامی وزنه بردارانی است که با تیم ذوب آهن قرارداد بسته اند.

 

102

کد خبر: 29449

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0