17 فروردین 1401 - 1:30 ب.ظ

مدیر آبفای بادرود:

امیدواریم منابع آبی موجود، پاسخگوی نیاز مردم در تابستان باشد

مدیر آبفای بادرود از تامین آب شرب پایدار جمعیت 23 هزار نفری شهرها و روستاهای این منطقه در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز،

افشین بارونی اعلام کرد: منابع تامین آب شرب منطقه بادرود شامل 8  حلقه چاه با آبدهی 168 لیتر در ثانیه است که پیش بینی می شود این میزان آب تولیدی، پاسخگوی نیاز آبی مشترکین در نیمه اول سال جاری باشد.

وی با اشاره به این که در حال حاضر100 درصد جمعیت شهری و روستایی در 2 شهر و 6 روستا تحت پوشش خدمات آبرسانی آبفای بادرود قرار دارند گفت: تامین آب شرب پایدار، نیازمند همکاری مشترکین در رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در روزهای گرم تابستان است.

مدیر آبفای بادرود افزود: در دو سال گذشته به دلیل کاهش آبدهی منابع موجود و لزوم گذر از بحران کم آبی، نهمین حلقه چاه نیز در این منطقه حفر شد که هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

وی افزود: با تجهیز و در مدار قرار گرفتن این چاه در حدود 23 لیتر در ثانیه به ظرفیت تولید آب منطقه افزوده می شودکه این امر در تامین آب شرب پایدار مردم شهرها و روستاهای بادرود بسیار موثر است.

مدیر آبفای بادرود با بیان این که تاکنون 13 هزار و 600 انشعاب آب به مشترکین در شهرها و روستاهای بادرود واگذار شده است تصریح کرد: با استفاده از سامانه های تله متری و تله کنترل، تعداد 8 حلقه چاه و 6 باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت 4 هزار و 800 مترمکعب به صورت برخط مورد بررسی و پایش قرار می گیردکه نقش به سزایی در توزیع عادلانه آب دارد.

کد خبر: 68162

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0