26 بهمن 1400 - 5:15 ب.ظ

اقدامات گسترده شرکت چادرملو در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو علاوه بر تولید ۱۷ میلیون تن محصولات فولادی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از جهان فولاد،

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی کشور است که سالانه بالغ بر ۱۷ میلیون تن محصولات فولادی تولید وبه بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌کند.

این شرکت در ردیف ۱۰ شرکت برتر بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار قرار دارد.

چادرملو علاوه بر درخشش در عرصه تولید نقش قابل توجهی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی برعهده دارد.

از جمله خدمات مسئولیت اجتماعی چادرملو در استان یزد، مشارکت در طرح شیرین‌سازی آب خلیج‌فارس و انتقال به مناطق مرکزی ایران است.

اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب شهر اردکان از دیگر اقدامات چادرملو در عرصه مسئولیت اجتماعی است.

ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در شهرستان اردکان و همچنین ساخت نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبیاز اقدامات قابل توجه چادرملو در ایفای مسئولیت اجتماعی است.

چادرملو در حوزه ارتقا نظام سلامت هم اقداماتی انجام داده است که می‌توان به ساخت مرکز درمانی دی کلینیک بهاباد و ساخت ۴ باب آموزشگاه ۱۰ کلاسه شهرستان اردکان اشاره کرد.

این شرکت معدنی و صنعتی در ساخت و تجهیز مجتمع جامع ICU بیمارستان ضیایی اردکان هم مشارکت داشته است واجرای عملیات طرح کمربند سبز به طول ۳۵ کیلومتر از عقدا تا اردکان را در اهداف مسئولیت اجتماعی خود قرار داده است.

شرکت چادرملو با ایجاد ۳۰۰ هکتار باغ میوه و ۲۱۸ هکتار درخت‌کاری از گونه‌های غیرمثمر و مقاوم در شرایط کویری در مجتمع صنعتی اردکان و ۸۵ هکتار فضای سبز در مجتمع معدنی از دیگر اقدامات این شرکت در راستای حفظ محیط زیست است.

اجرای طرح بزرگ مجموعه فرهنگی ورزش شهید قاسم سلیمانی اردکان در محدوده‌ای به وسعت ۴۲ هکتار و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از اقدامات این واحد صنعتی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بوده است.

با شیوع ویروس کرونا، این شرکت در پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری همگام با نظام سلامت کشور اقدامات در خور توجهی انجام داده است.

کد خبر: 48902

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0