7 بهمن 1400 - 4:18 ب.ظ

در کنفرانس مسئولیت اجتماعی عنوان شد:

اقدامات زیست محیطی ذوب آهن اصفهان قابل توجه است

ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد فرهنگ در عصر فن آوری های نوین همراه با ششمین جایزه مسولیت اجتماعی مدیریت در دانشگاه خاتم تهران برگزارش شد. در این برنامه علمی،آموزشی که توسط انجمن مدیریت ایران و دانشگاه خاتم و با حمایت ذوب آهن اصفهان و بیش از سی سازمان و دانشگاه کشور برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز،

وزیر نیرو در سخنانی به تشریح فرهنگ سازمانی و چگونگی اجرای موفقیت آمیز مسئولیت اجتماعی مدیریت پرداخت و گفت: برای تحول سازمان ها در ابتدا باید فرهنگ حاکم بر آن ها متحول شود.

علی اکبر محرابیان از نمونه هایی مانند فرهنگ صرفه جویی، فرهنگ خودکفایی و سازندگی در دوران دفاع مقدس و غیره نام برد که همچنان باید در نهادها و سازمان های خود از آن ها بهره ببریم.

مجید قاسمی رئیس انجمن مدیریت ایران و ریبس شورای سیاست گذاری کنفرانس تحت عنوان اقتصاد سبز و اقتصاد دیجیتالی، لازمه توسعه اقتصادی به سخن پرداخت و گفت: اقتصاد سبز موجب برابری و بهبود رفاه انسانی و کاهش خطرات و کمبودهای زیست محیطی می شود.

رییس اسبق هیأت مدیره ذوب آهن اصفهان به تجربیات خود در این شرکت و طرح های توسعه آن از جمله توازن و کک سازی  پرداخت و  افزود: ذوب آهن اصفهان در انجام مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های زیست محیطی، اقدامات موثر و قابل توجه داشته است.

قاسمی گفت: تعهد به مسئولیت اجتماعی از دیر باز و بدو تأسیس ذوب آهن اصفهان در این شرکت مطرح بوده و در واقع ذوب آهن از سرآمدان تعهد به مسئولیت اجتماعی به شمار می رود.

کد خبر: 48019

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0