9 دی 1400 - 12:12 ق.ظ

افزایش حدود اختیارات شعب بیمه رازی، اقدامی موثر در عملکرد نمایندگان

رئیس شعبه آپادانا با اشاره به رشد فروش ۸۳ درصدی نمایندگان شعبه آپادانا گفت: این شعبه در راستای اجرای هرچه بهتر استراتژی نماینده محوری، ارتباط خود را با نماینده‌ها افزایش و برنامه‌های توانمندسازی نماینده‌ها را طراحی و اجرایی کرده است.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، فرشته جوادی که مهمان بیست و هشتمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود با اشاره به ابلاغ پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی در سالجاری، خاطرنشان کرد: نماینده در شعبه آپادانا با تاکید بر استراتژی نماینده و شعبه محوری به عنوان اصلی‌ترین حلقه فروش شرکت شناخته می‌شوند و در راستای ارتقاء نمایندگان برنامه‌های آموزشی و هماهنگی با نمایندگان این شعبه برگزار می‌شود.
رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی ادامه داد: ارتباطات شعبه با نمایندگان به صورت دوسویه است و این موضوع با تاکید بر فناوری اطلاعات اجرایی شده که استراتژی‌های شرکت را نیز مدنظر قرار داده است.
وی با بیان اینکه افزایش حدود اختیارات به نمایندگان و فروش تاثیرقابل توجهی در عملکرد شعب و نمایندگان داشته است، گفت: با افزایش حدود اختیارات شعب در ارائه برخی مجوزها، فعالیت نمایندگان بیش از پیش رشد داشته است.
رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی افزود: فعالیت مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی نیز تاثیر قابل توجهی در عملکرد نمایندگان و شعب داشته، این در حالی است که سهم نمایندگان شعبه آپادانا از فروش این شعبه در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۸ درصدی همراه بوده و فروش نمایندگان در مدت مذکور رشد ۸۳ درصدی را به ثبت رسانده است.
جوادی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرداد و گفت: دوره‌های توانمندسازی نمایندگان شعبه آپادانا در قالب کارگاه‌های آموزشی برای اولین بار در حال برگزاری است و در این دوره‌ها بیمه‌نامه و خسارت‌های رشته‌های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

**بیمه رازی در فضای رسانه‌ای و میزان انتشار اخبار رتبه اول در بین شرکت‌های صنعت بیمه
در این رویداد ناصرالدین اسلامی‌فرد اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، شرکت بیمه رازی در فضای رسانه‌ای و میزان انتشار اخبار رتبه اول در بین شرکت‌های صنعت بیمه را از آن خود کرده و این در حالی است که تنها در آذرماه بیش از ۱۳۰۰ خبر از این شرکت در رسانه‌ها منتشر و بازنشر شده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی از آغاز دومین چالش اینستاگرامی نماینده‌ها از شب یلدا خبر داد و گفت: در چالش قبلی که با استقبال نمایندگان همراه شد و بیش از ۴۷۰ نفر در آن شرکت کردند، صفحات نمایندگان چهره جدیدی به خود گرفت و امید است در این دوره نیز صفحات جدید و جذابی به بیمه گذاران و مشتریان معرفی شود.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی به فرشته جوادی، رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی اهدا شد.

 

103

کد خبر: 31887

منبع: روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0