افزایش حدود اختیارات شعب بیمه رازی، اقدامی موثر در عملکرد نمایندگان
رئیس شعبه آپادانا با اشاره به رشد فروش ۸۳ درصدی نمایندگان شعبه آپادانا گفت: این شعبه در راستای اجرای هرچه بهتر استراتژی نماینده محوری، ارتباط خود را با نمایندهها افزایش و برنامههای توانمندسازی نمایندهها را طراحی و اجرایی کرده است.
به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، فرشته جوادی که مهمان بیست و هشتمین رویداد سهشنبههای پاسخگویی بود با اشاره به ابلاغ پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی در سالجاری، خاطرنشان کرد: نماینده در شعبه آپادانا با تاکید بر استراتژی نماینده و شعبه محوری به عنوان اصلیترین حلقه فروش شرکت شناخته میشوند و در راستای ارتقاء نمایندگان برنامههای آموزشی و هماهنگی با نمایندگان این شعبه برگزار میشود.
رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی ادامه داد: ارتباطات شعبه با نمایندگان به صورت دوسویه است و این موضوع با تاکید بر فناوری اطلاعات اجرایی شده که استراتژیهای شرکت را نیز مدنظر قرار داده است.
وی با بیان اینکه افزایش حدود اختیارات به نمایندگان و فروش تاثیرقابل توجهی در عملکرد شعب و نمایندگان داشته است، گفت: با افزایش حدود اختیارات شعب در ارائه برخی مجوزها، فعالیت نمایندگان بیش از پیش رشد داشته است.
رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی افزود: فعالیت مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی نیز تاثیر قابل توجهی در عملکرد نمایندگان و شعب داشته، این در حالی است که سهم نمایندگان شعبه آپادانا از فروش این شعبه در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۸ درصدی همراه بوده و فروش نمایندگان در مدت مذکور رشد ۸۳ درصدی را به ثبت رسانده است.
جوادی از برگزاری کارگاههای آموزشی خبرداد و گفت: دورههای توانمندسازی نمایندگان شعبه آپادانا در قالب کارگاههای آموزشی برای اولین بار در حال برگزاری است و در این دورهها بیمهنامه و خسارتهای رشتههای مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد.
**بیمه رازی در فضای رسانهای و میزان انتشار اخبار رتبه اول در بین شرکتهای صنعت بیمه
در این رویداد ناصرالدین اسلامیفرد اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، شرکت بیمه رازی در فضای رسانهای و میزان انتشار اخبار رتبه اول در بین شرکتهای صنعت بیمه را از آن خود کرده و این در حالی است که تنها در آذرماه بیش از ۱۳۰۰ خبر از این شرکت در رسانهها منتشر و بازنشر شده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی از آغاز دومین چالش اینستاگرامی نمایندهها از شب یلدا خبر داد و گفت: در چالش قبلی که با استقبال نمایندگان همراه شد و بیش از ۴۷۰ نفر در آن شرکت کردند، صفحات نمایندگان چهره جدیدی به خود گرفت و امید است در این دوره نیز صفحات جدید و جذابی به بیمه گذاران و مشتریان معرفی شود.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بینالملل بیمه رازی به فرشته جوادی، رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی اهدا شد.
103
منبع: روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی
ارسال دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد