17 شهریور 1401 - 2:00 ب.ظ

افتتاح پاویون ایران در نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اگروفود سلیمانیه عراق

سومین نمایشگاه بین‌المللی اگروفود سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق افتتاح شد و پاویون ایران به عنوان بزرگ ترین پاویون خارجی در این نمایشگاه آغاز به کار کرد.

به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه های کشور، سومین نمایشگاه بین‌المللی اگروفود سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق امروز با حضور مقامات سیاسی و اقتصادی از عراق و کنسولگری ایران و سایر کشور های مشارکت کننده، افتتاح شد که پاویون ج.ا.ایران به عنوان بزرگترین پاویون خارجی این نمایشگاه وسعتی حدود پانصد متر مربع مفید از فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده است.

در پاویون ایران شرکت های برند و صادراتی در حوزه های ماشین آلات صنعتی و کشاورزی و محصولات کشاورزی و مواد غذایی حضور چشمگیری دارند.

در این مراسم مقامات و مسوولان اقتصادی بر افزایش تعاملات تجاری و برگزاری این چنین نمایشگاه های برای همکاری‌های اقتصادی و رونق تجارت در منطقه تاکید کردند.

ایران برای اولین بار است که در یک نمایشگاه تخصصی در سلیمانیه عراق در این وسعت با شرکت های صاحب نام شرکت کرده و در این سطح مورد استقبال و تایید سرکنسول ایران در سلیمانیه، هیات اقتصادی همراه قرار گرفت.

نشست تجاری با حضور مشارکت کنندگان ایرانی و تجار عراقی و با حضور مقامات  اقتصادی از کنسولگری ایران، اتاق بازرگانی سلیمانیه، انجمن‌ صادر کنندگان و وارد کنندگان سلیمانیه، مسوولان نمایشگاهی شامگاه فردا ۱۷ شهریور ماه در سالن اجتماعات هتل تایتانیک سلیمانیه برگزار می شود. ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۰ صبح لغایت ۱۸ عصر است.

کد خبر: 74245

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0