10 فروردین 1401 - 1:30 ب.ظ

اعلام آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای کمک به توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان

یاقوت نیوز- به منظور همکاری مشترک شهرک علمی و تحقیقاتی، اتاق بازرگانی وانجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌ و با هدف شناسایی مشکلات و رفع موانع توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، نشستی با حضور مدیران و روسای این ارگان‌ها و شرکت سهامی عام سپنتا فناوران اسپادانا با مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛  به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، در این دیدار علی محمد آقاجان مدیر واحد خدمات به اعضاء، تشکل‌ها و امور دفاتر منطقه‌ای اتاق بازرگانی اصفهان ضمن ابراز خرسندی از نام‌گذاری سال،

تحت عنوان«تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» بر همکاری اتاق در راستای توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان و بازارهای بین‌المللی تاکید کرد و

از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان به منظور همکاری در این زمینه خبر داد.

همچنین حمید مهدوی رئیس پارک شهرک علمی و تحقیقاتی بر لزوم توسعه پارک‌ها و نواحی فناوری تاکید کرد.

فرید نجات‌بخش رئیس هیات‌مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان نیز توسعه فناوری و پیوست آن با صنایع را، لازمه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دانست.

در ادامه مجید محمدی رییس اداره انتقال فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی نیزمشکلات فن‌آوران در توسعه اقتصادی را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدارمقرر شد، جلساتی مستمر در راستای افزایش همکاری‌های بین شهرک، انجمن، اتاق بازرگانی و نماینده مجلس به‌صورت ماهیانه برگزار شود.

کد خبر: 68088

منبع: روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0