22 اسفند 1400 - 12:32 ق.ظ

اصفهان میزبان سومین نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع خوداشتغالی می‌شود

سومین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع خود اشتغالی، صنایع و هنرهای سنتی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان،

این نمایشگاه که طی روزهای بیست و چهارم تا بیست و هفتم اسفندماه برپا خواهد بود، شرایطی را فراهم می‌آورد تا 160 کسب‌وکار در چهار گروه اصلی صنایع غذایی، صنایع دستی و سنتی، پوشاک و منسوجات و خدمات جانبی، محصولات، کالاها و خدمات خود را در معرض بازدید عمومی قرار دهند.

این نمایشگاه در 9000 مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، زنجان، خراسان رضوی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و گیلان برپا می‌شود.

نکته قابل توجه سومین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع خوداشتغالی، صنایع و هنرهای سنتی اصفهان این است که بخش زیادی از مشارکت‌کنندگان و کسب‌وکارهای حاضر در آن از مددجویان و اعضای تحت حمایت ارگان‌های حمایتی هستند.

همچنین سازمان‌ها و نهادهای دولتی از جمله اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، شهرداری، اداره‌کل بهزیستی، سازمان جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، دانشگاه علمی کاربردی، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسات خیریه در برپایی این نمایشگاه سهم بسزایی ایفا کرده‌اند.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 10 تا 20 روزهای 24 تا 27 اسفندماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

کد خبر: 55093

منبع: روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0