18 آبان 1400 - 12:26 ق.ظ

بر اساس داده های پایگاه اسکوپوس:

استاد دانشگاه آزاد واحد اصفهان در میان دانشمندان برتر جهان قرار گرفت

نام عضو هیات علمی گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، بر اساس ارزیابی داده های پایگاه اسکوپوس، در فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان ثبت شد.

به گزارش یاقوت نیوز، بر اساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده‌های پایگاه اسکوپوس انجام شد، فهرست یکصد هزار دانشمند پر استناد در تمام رشته‌ها و نیز دانشمندان دو درصد برتر حوزه‌های علمی شناسایی و معرفی شد که نام عبدا… هادی وینچه، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) نیز در این فهرست جا دارد.

عبدا… هادی استاد تمام رشته ریاضی کاربردی است و در حوزه های مختلف به ویژه گرایش تحقیق در عملیات صاحب نظر بوده و همچنین از الگوریتم های ابتکاری تا هوش مصنوعی و تحلیل بهره وری و کاربردهای مدل های ریاضی در مسائل مهندسی و غیره تحقیق و پژوهش دارد.

در این فهرست، پارامترهای متعددی بر روی مقالات منتشره در پایگاه استنادی اسکوپوس از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۲1 میلادی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به تعداد مقالات و تعداد ارجاعات به مقالات شامل یا بدون خوداستنادی نویسنده، تعداد مقالات تک نویسنده، درصد استناد نویسندگان به مقالات خود، رنکینگ دانشمندان در حوزه‌های تخصصی و معرفی حوزه تخصصی نویسندگان، اشاره کرد.

 

103

کد خبر: 30842

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0