25 دی 1400 - 11:34 ق.ظ

اجرای جشنواره اینترنتی خرید شفاف در استان سمنان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای جشنواره اینترنتی خرید شفاف در این استان خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، حمیدرضا مداح با بیان این مطلب گفت: جشنواره خرید شفاف از ۲۵ دیماه به مدت یکماه در قالب اصناف منتخب، فروشگاه های مجازی، فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در راستای سیاست های دولت سیزدهم درخصوص شفاف سازی نظام توزیع، نظارت کامل بر قیمت ها، حذف واسطه های زاید و کاهش هزینه های مصرف کننده اجرا می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: فروشگاه های اینترنتی و واحدهای صنفی دارای سکوی فروش اینترنتی با امکان معرفی یا عرضه کالا با رعایت قوانین تجارت الکترونیکی و دستورالعمل های مربوطه و سیاست های قیمت گذاری و ارائه تخفیف ویژه می توانند در این جشنواره شرکت و خدمات ارائه نمایند.

حمیدرضا مداح اضافه کرد: دارا بودن سکوهای فروش اینترنتی با راهنمای خرید نظیر قیمت یابی، درج آگهی، برخورداری از شبکه مشتریان و حجم فروش مناسب، دسترسی به تامین کنندگان محصولات مورد نیاز و برخورداری از وبگاه با ظاهر و پشتیبانی مناسب از مهمترین شرایط شرکت در این جشنواره می باشد.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق ایمیل info@linkbazar.ir درخواست خود را ارسال نمایند و یا جهت ارسال به دبیرخانه با شماره‌تلفن 88961094-021 تماس بگیرند.

کد خبر: 47397

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

برچسب ها: , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0