25 بهمن 1401 - 11:00 ق.ظ

آغاز توزیع کارت آزمون زبان وزارت بهداشت از ساعت ۱۲ امروز

کارت شصت و نهمین و آخرین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش یاقوت نیوز، شصت و نهمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ساعت ۸:۳۰ روز پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه جاری برگزار می‌شود و نتایج نهایی نیز ۱۰ روز از پس از برگزاری این آزمون به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

نشانی دقیق مکان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج می شود. برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا شناسنامه الزامی است و همراه نداشتن هر یک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

کارنامه نهایی این آزمون از ساعت ۱۲ روز هفتم اسفند ماه ۱۴۰۱ در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

آزمون‌های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE)

(MHLE) مخفف Ministry of Health Language Examination است و آزمونی است که برای سنجش سطح زبان و مهارت زبان انگلیسی متقاضیان تحصیل در رشته های تخصصی پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پزشکی داخل کشور برگزار می شود.

این آزمون دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

کد خبر: 75397

نویسنده: علی شریفی

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0