21 اسفند 1401 - 5:00 ب.ظ

آزمون:

دیدار دوستانه با تیم‌های شرق آسیا فراهم نشد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و با رایزنی‌های فدراسیون فوتبال قصد داشتیم پیش از مسابقات گزینشی المپیک با یکی از تیم‌های شرق آسیا بازی تدارکاتی داشته باشیم که متاسفانه این امر میسر نشد.

به گزارش یاقوت نیوز، مریم آزمون درباره اردوی آماده سازی تیم ملی، اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی خود را به منظور حضور در مرحله اول انتخابی المپیک پاریس از ۲۴ اسفندماه با حضور ۳۱ بازیکن آغاز می‌کنیم و تمرینات را تا روز یکشنبه ۲۸ اسفندماه در مرکز ملی فوتبال پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و با رایزنی‌های فدراسیون فوتبال قصد داشتیم پیش از مسابقات با یکی از تیم‌های شرق آسیا بازی تدارکاتی داشته باشیم که متاسفانه این امر میسر نشد و در حال حاضر با دو اردوی تدارکاتی عازم مسابقات خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم یک ‌تیم هماهنگ و با برنامه را راهی این بازی‌ها کنیم. برای هر بازی یک استراتژی خاص و ترکیب خاص خواهیم داشت. هر سه بازی برای ما مهم است.

آزمون در خصوص تیم‌های مالدیو، بنگلادش و میانمار گفت: جای اشتباه نداریم و باید برای صعود از سد هر سه تیم بگذریم. سطح تیم‌های شرق آسیا تقریبا یکی است و قطعا بازی‌های راحتی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: قبلا با تیم میانمار بازی کردیم و از این تیم شناخت خوبی داریم. همچنین از شیوه بازی تیم بنگلادش شناخت کامل داریم و در رقابت‌های مقدماتی آسیا تیم ملی با این تیم بازی کرده است اما از تیم مالدیو شناختی نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی میانمار برگزار می‌شود و مطمئنا با آمادگی بالایی در این مسابقات حاضر می‌شود. همچنین این تیم بازی دوستانه‌ای با تیم تایلند داشت. تیم میانمار بسیار سرعتی و تاکتیکی است. بعد از دیدار با تیم ملی فوتبال بلاروس متاسفانه به دلیل ‌همزمانی لیگ برتر فوتبال و اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان در شرایط خاصی قرار گرفتیم. اردوی بعدی خود که متصل به اعزام به مسابقات است را از ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم برای ۱۴ فروردین با یک تیم کامل و خوب به مسابقات اعزام شویم.

کد خبر: 75739

نویسنده: علی شریفی

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0